Hayatımızda bir çok sefer aşık olduğumuzu zannederiz. İşte hayatımın kadını/erkeği diye düşünebiliriz. Hayır bu iş cidden bu şekilde yürümüyor. Gerçek aşkı çoğu insan hayatında 1 kereden fazla yaşayamaz, hatta gerçek aşkın ne olduğunu bilmeden hayata gözlerini yuman bir çok insan var. Gördüğünü herkes sever, Sen onda kimsenin görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; ten'e değil, kalbe dokunacaksın. Hz. Mevlana
- Kalbine dokunabildiğiniz, onda kimsenin göremediği güzellikleri gördüğünüz bir aşkınız oldu mu? #GerçekAşk#KalbeDokunmak
"Gerçek Aşk Kalbe Dokunmaktır!" Cümlesinden ne anlıyorsunuz?
kalbe dokunabilmek, seni gercekten anladigini, gormeden bile nasil sevdigini, guven duygusunu iliklerine kadar hissetmektir. sen susarsin o anlar ya iste odur.. aski meski bilmem de sevginin en guzel tanimini gordum ben onda.. sevmenin ve sevilmenin en guzel sekli benim icin.. kimsenin gorup kesfetmediklerini onda kesfetmeyi seviyorum. tabi bu bile ortak bizim icin :) @Endless_49
Kalpten gelen gerçek aşk ztn Hissediceksin ki mutlu olucaksın. İnsan aynı anda iki kişiye aşık olmaz biri gerçek dieri hoşlantıdır. Hayat boyu insan bir çok kez aşık olur bu insanın elinde değil. Kalp kimi seçerse onu alır. Amann 3 günlük dünya yaşa gitsin. Dünyanın en güzel duygusu muhteşem ötesii🙏🏼❤️❤️❤️👌👍👏👏
Hayatım boyunca bir kere sevdim zorunlu sebeplerden dolayı birlikte olamazdık aglayarak ayrıldık ama yerini doldurcak başka bir kız oldugunu düsünmüyorum 3 sene oldu hayatıma kimseyi sokmayalı ilerleyen zamanda olurmu diye soracak olursanız cvp:OLAMAZ
En İyi Cevaplar