Life and Death, birebir Twilight aslında ama okuyucuyu bir sürpriz bekliyor; karakterlerin cinsiyetleri tamamen değiştirildi. Bella Swan’ın adı, Beau Swan olmuş (Bella İngilizce’de artık ekseriyetle ad olarak kullanılan, eskiden kadın olarak da geçen bir kelime, Beau da erkek için öyle). Edward’ın yeni ismi Edythe, Jacob’ın adı da Julie. Meyer bu değişikliği tamamen “Bella’nın zordaki bir prenses” değil, sadece “zordaki bir insan” olduğunu kanıtlamak için yaptığını söylüyor. Kitap raflarda yerini aldı, alıp okur musunuz?
10. yılı şerefine Alacakaranlık diriliyor! Bella'nın erkek, Edward'ın kız, olduğu bir Twilight okumak ister misiniz?
Yazarın parası bitmiş. Çekilecek film de kalmadı ee ne yapacak saçma sapan bir kitap daha yazacak. Çünkü neden olmasın? Zaten kitabın suyunu çıkardılar. Çünkü hiçbir şey olması gerektiği gibi kalmıyor.
İlk seriyi okumamıştım bunu da okuyacağımı düşünmüyorum. Seriden ve hikayeden haberdarım ama bu tarz bir kitap okuyarak vaktimi heba etmeye niyetim yok.
O değilde Edvard ülkemize gelse, doğru yolu bulup hemen islamı seçer ve kayıtlara 5 vakit namaz kılabilen ilk vampir olarak geçer... gerçi feto dan alınan ilk vampir, besmeleyle ısıran ilk vampir gibi bir çok ilkide onunla yaşarız
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > 10. yılı şerefine Alacakaranlık diriliyor! Bella'nın erkek, Edward'ın kız, olduğu bir Twilight okumak ister misiniz?
En İyi Cevaplar