AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
okumayı... kendi hayal gücün ve karakterlere verdiğin hayat çok daha güzel oluyor
Önce filmi izleyip sonra kitabı okumak daha güzel oluyor. Öbür türlü filmde hayal kırıklığına uğrayabiliyorsun..
Kitap okumayı tercih ederim,kendi zihnimde hayal etmem yaşamam gerekir.
kitap okumayı tercih ederim izleyince güzel gelmiyor
İkiside farklı bir keyif ; ikiside farklı şeyler katar insana .
Kitap daha detaylı. Ama üşeniyorum bazen okumaya o zaman filmini izliyorum. Filmi izleyince kitabın anlamı kalmıyor. O yüzden üşenmemeye çalışıyorum.
Önce kitabını okuyup sonradan filmini izlemek keyifli oluyor.
TABİKİ KİTABI OKUMAK ÇÜNKÜ GİŞE UGRUNA YAZARLARIN YAZDIKLARINI ÇOK NET DEŞİĞTİREBİLİYORLAR
Kitap daha dazla detayli anlatiliyor filmde kücük olaylar net olmuyor
kitabın kendisini okumayı daha çok severim çünkü o kitap kokusu ve içindeki olayları okumak beni daha çok hikayenin içine çeker.
Kitabını da oku filmini de izle. Genelde kitapla film farklı oluyor. Ama önce kitabını oku.
filmini izlemek,
kitap okumayı sevmeyi çok isterdim ama bir süre sonra dagılıyorum okuyamıyorum :(
Bazen kitap iyi bazen film. Keyfimle kahyasına göre değişiyor.
kitap okumayı severim ama filmini izlemek daha güzel geliyo bana sonuçta kitapta okuduğun şeyleri kafanda filmlerdeki olduğu gibi canlandıramıyosun
aynen :)
:)
litap okumayı tercih ederim çünkü sefillerin filmini yaptı amerikalılar alakası yoktu sadece Jan Valjan ismi sefiller filmi olduğunu anlamamıza yardım ediyordu :)
Kesinlikle Kitap Okumak. Filmler genelde kitaptaki gibi olmuyor bazı uyarlamalar ,değişiklikler yapılıyor senaryoda yani orjinali (kitap) daha güzel :)
Dizi isimlerinden kitapları tanıyıp satın alanlara ayar oluyorum..
kitabı tabiki. kitaptan uyarlanan hiçbi film kitabın yanına bile yaklaşamıyo ne yazıkki
Önce kitabını okuyup sonra filmini seyrediyorum hep. :D :D :D severimde
kitabını okumak daha iyidir konuyu ve kahramanın düşüncelerini daha iyi anlarsın
Kitap okumak film.izlemekten çok daha güzel. Ayrıntılar filmde pek bulunmuyor.
kitapta ayrıntılar gizli.önce kitabı okur sonra filmini izlerim:)
Okumayı tercih ederim tabii ki... Filmde her detay olmayabilir çünkü...
kesınlıkle kıtabı.kac tane kıtabı okuyup sonra fılmını ızledıysem hep hayal kırıklıgı :)
kitabı okumak. çünkü gerçeğiyle hissetmek isterim. yayınıyla değil.
Kesinlikle kitap. Şimdiye kadar okuyup filmini beğendiğim bir kitap hatırlamıyorum.
evet önce kitap sonra film:) ama filmi izleyip sonra kitabı okumayı deneme, gitmiyo:)
hangisi o anıma uyarsa ama filmler kitapların başarısında olamıyor genelde
kitap okumak bence izlemeside iyi ama aslını pek yansıtmadıkları için değiştirdikleri için okumak daha iyi
kitap delisi bir insan olsaydım okumayı tercih ederdim belki ama filmkoliğim ve filmini izlemek daha cazip geliyor:)
herkes kitap olkumayı tercih ederim demiş ama bu kadar okur yazarımızın olduğunu gerçekten bilmiyordum inşallah bu kadar okuyanımız vardır :))
Okurken insan daha özgür oluyor. Karşısında gördüğü,algılamak zorunda olduğu bir görüntü olmayınca bir çok şey hayal gücüne kalıyor.
Kendi hayalimde canlandırdığım olaylarla, filmde ki olaylar kıyas bile edilemez. Okuduğum kitapların filmleri 3. sınıf geliyo bana.
Elbette kitap okumak zaten ben kitap okuyor gibi degilim okudukca kafamda filmini izliyor gibi oluyorum
Ben ilk önce kitabı okurum karakterleri,mekanları kafam da canlandırırım daha sonra da filmini seyrederim
Önce kitabı okumak tabiki. Sonrasında filmi seyrederken hayalimizde oluşturduğumuz kahramanlarla filmdeki karakterlerin uyması da ayrı bir zevk :)
evet öyle :)
kitap okumak daha iyidir. dogal haliyle. filmde ek olarak kurgu vardir. sacma sapan karakterler olaylar girer. ama tabi kitapta anlayamadigini filmde anlayanda var
kesinlikle kitap okumayı tercih ederim. hatta filmini izlemem bile büyük hayal kırıklığı oluyor
film tabiki hem eğlenceli hemde 2 gün de okuyup anlayacagın şeyi 2 saatte anlıyosun
görsellik video oldugu için daha iyi olur aklımızda daha iyi kalır.
Kitabını okuduğum filmleri izlemeyi hiç sevmiyorum. Kitaptan sonra film çok tatsız tuzsuz geliyor :)
kitap okumak tercihimdir çünkü filmini izlediğim zaman hayalimde kurduğum kahramanlarla filmdeki kahramanların hiçbir alakası olmuyo oyuzden kitabını okuduğum filmlerden zevk almıyorum.
Kitap tabii ki ama sinemayı deli gibi sevdigimden arada bir tam zıttını yapmışlığım yok diil :)
Önce orjinali neyse onu yaparım.Kitapsa kitabı okurum filmse filmi izler sonra kitabını alırım.
Okumak tabıkıde ama fılmını dızıleırnı izliyoruz bol bol anca:P
aslı filmi varsa filmini izlemek daha iyi olur ama kitap okumayı da severim
Kitap okumak kesinlikle.En basitinden Açlık Oyunları buna örnek
normalde kitapta daha ayrıntlı ve güzeldir ama üşengeç olduğum için filmi izliyorum..:)
filmi asla kitabın yerini tutmaz, kitap okumak bambaşka bir şey :)
Kitap benim için her zaman farklı elimde her zaman illa bir kitap olur
okuduktan sonra filmini izlemek sonra da şurayı kesmişler kitapda böyle bir şey yok diye eleştiri yapmak :))
Kitabı okuduktan sonra filmini izlemek.Önce hayalinde canlandırıp düşünce gücünü kullanman gerekiyor.Sonra filmini izlemek daha keyif veriyor.
Filmle izlemek zevkli...
Hayalgücü ile canlandırmak paha biçilemez <3
Okurken baska bı dünyada yım okumanın tadı baska yaşıyor gıbıyım olayı
İlk önce kitabı okuyup sonra filmini izlemeyi tercih ederim.
Kitabı okurken hayalimde nasil gerçekci canlandırdıysam film hayalimdekiyle hemen hemen aynı çıkıyor.
kitap okumak tercihim çünkü tüm ayrıntılara kitapta yer veriliyo ama filmler öyle olmuyo
Filmi izlerim, kitap okumam bu tarzlarda. Eğitimle ilgiliyse okurum ördişim.
aralarında bazen büüüyük farklılıklar olabiliyor. kitabını okumak daha da iyi
kıtap okumak dıyıp gıdıp flmı ızlıcem mk pustluk degılmı yonetmen kazansın
kitap okumak daha güzel kitapların çoğu zaman filmlerini güzel yapamıyorlar