• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kültür & Sanat

Kitap okumayı mı yoksa o kitabın filmini izlemeyi mi tercih edersiniz?

yesilsuvari
yesilsuvari Takip Et
Xper 5 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Sizce kitap okumak mı daha iyidir yoksa o kitabın filmini izlemek mi?
Kitap okumayı mı yoksa o kitabın filmini izlemeyi mi tercih edersiniz?
Cevapla
Film Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • innferno
    innferno Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 39%
    +1 yıl

    kitap pkumayı tercih ederim. elinizde bir hikaye var ama kişiler ve mekanlar tamamen sizin hayal gücünüzün ürünleri oluyor. onları siz yaratıyorsunuz. ve daha güzel daha heyecanlı oluyor.

    ama filmi izlemek böyle mi ya? her şey hazır olarak sunuluyor. ve kitabını okuduğum filmleri izlediğimde büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum. mesela yüzüklerin efendisinde Entler benim için öyle devasa ağaçlardı filmede onları kuru ağaç şeklinde görünce yıkıldım. game of thrones da aynı şekilde ak yürüyenler nasıl dehçet verici yaratıklardı benim için. filmde gördüm yine hayal kırıklığına uğradım. Yani hikayeyi kitaptan okuyınca orda yaşananlar değil ama karakterler mekanlar size ait oluyor sizin arkadaşınız oluyor. televizyonda ya da sinemada bir hikayeyi seyredince kendimi yabancı biri gibi akvaryunda ki balıklara bakan kişi gibi hissediyorum

    4
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 5b cevap paylaştı.

    Önce al kitabı eline, sonra okumaya başla. Satırlar arasında ki o Dünya da dolaş, gör, hisset ve yaşa. Kitap bittikten sonra da filmini izle.

    Film ile kitabı analiz edebilir ve eksik olan her ayrıntıyı keşfedebilirsin. Çevrene de bunları anlatabilecek bilgi birikimin olur.

    0
    0 Yorumla
  • kedicik00
    kedicik00 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 458 cevap paylaştı.

    kitap okumak kesinlikle onun ayrıntıları betimlemeler bambaşka filmde aynı tadı veremiyorlar ve yazılanlar tamamen senin hayal gücünle canlanıyor , film ise tek bir kişinin hayal ürünü ve kısıtlı senin o karakteri canlandırmanla film deki çok farklı. ondan okuduğum kitaplarn filmini izlemiyorum hayal kırıklığı.

    12
    3 Yorumla
    • yesilsuvari
      yesilsuvari
      +1 yıl

      evt aynen öyle

      Yorumla
    • kedicik00
      kedicik00
      +1 yıl

      teşekkürler :)

      Yorumla
    • sevecennn
      sevecennn
      +1 yıl

      Aynn katiliyorum <3

      Yorumla
  • acıpamukşeker
    acıpamukşeker Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    Ben kitabıda okuyorum filminide izliyorum... Bu sayede kendi kafamda kitabı ve filmini muhakeme ediyorum. Elbette kitap okurken olayları kendi hayal dünyamda canlandırıyorum. Fakat filminide izlemekten kaçınmıyorum çünkü benim hayal dünyam ile bir başkasının hayal dünyasını karşılaştırmak hosuma gidiyor.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

158

Cevap

104

Cevap

  • reisaga
    reisaga Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    kitap okumak daha önemli. birincisi kitaptaki her bilgi filmde yer alamayabilir. ikincisi filmde sadece senaristin fikri yer alır ve sen onu izlersin. ama okurken öyle değil sen istediğin gibi okursun, hatta istediğin gibi hayal edersin.

    0
    0 Yorumla
  • simagül
    simagül Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 44%
    +1 yıl

    bilgiden kültürden yana olduğum için filmi olan kitapların sadece filmini izlerim kitabı okumak benim için vakit kaybı olur bir kitabi 10 saatte bitiriyorsam filmi 1 saatte izlerim. geriye kalan 9 saatte başka bir kitap okurum bana bu daha mantıklı geliyyor

    0
    0 Yorumla
  • pembekurdela
    pembekurdela Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl

    kitap okumaya bayılıyorrumm

    ben o kitapta ki konu beni öyle sürüklüyor ki,kahramanları kafamda canlandırmak süper çekici bana göre

    geceleri kitap okumaya bayılırım

    mesela en son beni çok etkileyen okuduğum kitap "ejferha dövmeli kız" idi o kadar kaptırdım ki kendimi 600 sayfadan fazlalık kitabı 2 gece de okudum

    sonra filmini izledim ama kitabında aldığım o hazzı filminde alamadım malesef

    0
    0 Yorumla
  • KetenPrenses2
    KetenPrenses2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Önce kitabını okurum. Karakterleri ve yaşanılan olayları kendi hayal gücümle canlandırır daha sonra filmini/dizisini izlerim. Kendi hayal ettiğim karakterlerle oradaki karakterleri karşılaştırırım. Aslında kitabını okuduktan sonra filmini izlemek gereksiz ama karşılaştırma yaparak izlemek hoşuma gidiyor, kendi hayal dünyamın ne kadar güçlü olduğunu görüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • mertsenpai
    mertsenpai Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 62%
    +1 yıl

    Şöyle bir deyim vardır okurken sayfaların kokusunu hissedeceksin. Bizimkisi de o hesap :) Kendi kurgunuzla oluşturduğunuz kahramanları filmini izlerken karşılaştırmanız fikrimce daha ayrı tat verir. Diğer açıdan filmler hayal dünyamızın çizgilerini biraz sınırlar

    0
    0 Yorumla
  • zigan
    zigan Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 36%
    +1 yıl

    kitap ile film arasındaki en önemli fark. Film hazır olarak önüne gelir olayları çok irdelemez karakterleri verilen şekilde kabul edersin kitapta konu bellidir ama karakterler mekanlar snein hayal gücüne kalmıştır. Örnek olarak ikisinde de menemen yersin ama birinde önüne hazır gelir güzel ya da kötü olması ahçının kabiliyetine kalmıştır diğerinde yine menemen yersin ama sebzesini yumurtasını kendin seçer kıvamı kendin ayarlarsın ve her seferde ustalaşırsın.

    0
    0 Yorumla
  • sseerkaann
    sseerkaann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben aslında filmciydim ama bir kitap okumaya başladım kitap okuyasım var her an. bir gün filmini izlemiştim. geçen gün kitapçıda kitabına baktım ilk iki sayfayı okumuşum orda sonra aldımda kitabını okuyorum şimdi. kesinlikle ilk önce kitabını okumak sonra filmini izlemek

    0
    0 Yorumla
  • veritasvosliberabit
    veritasvosliberabit Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 400 cevap paylaştı.

    1. si tolkien yüzüklerin efendisi serilerinin sinemaya uyarlanmış olan dvd versiyonları her ne kadar romandaki önemli karakterlerin ve yerlerin birçoğu sinemaya aktarılmamış olsa da güzeldi.. 2. si kelebek gerçekten kapkalın bir kitap 2001 de 4 günde soluksuz okudum sinema filmi de eski yapıt olmasına rağmen çok iyiydi özellikle dustin hoffman müthiş bir oyunculuk sergilemiş gerçekten <3

    0
    0 Yorumla
  • 051189
    051189 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    kitap okumayı tercih ederim. çünkü kitabı okurken o anda tamamen kendi hayal dünyanı yaratıyorsun. olayları, mekanları kendin kuruyorsun. zaten bu yüzden öncesinde kitabını okuduğun bir hikayenin filmini izlediğinde genelde beğenmeyebiliyor insan.

    örneğin dan brown'ın da vinci şifresi ve melekler ve şeytanlar'ın kitaplarını okudum ama filmlerini izlemedim. aynı şekilde alacakaranlık serisinin de hiçbir filmini izlemedim.

    0
    0 Yorumla
  • kaan99
    kaan99 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    Adamim meslektas olcaz yakinda boyle sorulari ortalikta sorma biz muhendisiz bizim daha orjinal sorular sormamiz gerek :-)

    Cevap cok basit ve kisa:

    Kitap okurken aktifsin film izlerken pasif ikisinin sana verdigi kazanimda lezzet de cok farkli

    Birisi hatuna uzaktan uzaktan bakmaktir digeri gidip her yolu denemek :-)

    0
    0 Yorumla
  • ShinYlmz
    ShinYlmz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Maksat okumak ya da izlemek midir asıl seni etkileyen?... Maksat gördüğün duygu değil midir? Maksat eğer bir cevap ise bunun en güzel cevabı severek bakan gözler değil midir? Okuduğun bir kitap ya da izlediğin bir film neye yarar içindeki duygusu anlam yitirdikten sonra senin gözlerinde... Maksat eğer ders almak ise bırak onu gözlerine çünkü o sana asıl cevabı verecektir sen sevince.

    0
    0 Yorumla
  • duyunbeniii
    duyunbeniii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    tabiki de kitap okumayı tercih ederim. kitap okurken hayal dünyanı kendin oluşturuyorsun. kimse müdahale etmiyor. istediğin gibi yaşıyorsun o dünyada. ama bir filmde öyle olmuyor. hayal dünyanın önüne geçiyorlar

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    kitaplari okumak iyidir.Flimleri kitaba bagli olarak yüzde yüz yapmiyorlar.Ama mesala örnegin game of thrones dizisini izledikten sonra kitabini okumaya karar verdim.Bazi dizilerde kitap okumaya tesvik ediyor :))

    0
    0 Yorumla
  • bakışsızbirkedikara
    bakışsızbirkedikara Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 56%
    +1 yıl

    her zaman için kitap okumak daha iyidir. çünkü sinema kitaba ait dünyayı kısıtlar, oysa zihnin sonsuz bir zenginliğe sahiptir.

    not: dövüş kulübü bu genellemenin dışında tutulmalıdır. filmi kitabından iyi olan yegane eserdir sanırım...

    0
    0 Yorumla
  • Yeaah
    Yeaah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl

    mesela lordoftherings serisinin o mükemmel atmosferini görmek istiyorsan film daha iyi. ama okadar fazla detay atlanmıski filminde kitabınıda okuman gerek. ama genel olarak filmi yapanlar kitap kadar güzel yapamıyor

    0
    0 Yorumla
  • Fink_Ployd
    Fink_Ployd Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 30%
    +1 yıl

    Film kitabın özeti kıvamında oluyor. Birçok detay ve olay kaybolup gidiyor. Hiçbir şey kitabın yerini tutamaz, betimlemeleri ve akıcı kurgusuyla adeta yaşıyorum yazılanları.

    0
    0 Yorumla
  • Turk-uvaz
    Turk-uvaz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Önce kitabını okuma sonra izleme taraftarıyım öyle daha güzel oluyor ve eksikliklerini tamamlıyorsun taht oyunlarında öyle yapıyordum 50-60 sayfa okuyup bir bölüm izliyordum :D

    0
    0 Yorumla
  • CxLiterary
    CxLiterary Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    önce kitabını okur sonra filmini izler ondan sonra filmde detayların ne kadar atlandıgını değerlendirirdim demek ister gönül ama kitap okumayı sevmem filmi izler geçerim ;)

    0
    0 Yorumla
  • MadameJuliette
    MadameJuliette Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl

    Once okuyup sonra filmini izlemek. Sozsel zekayla fotografik zeka birlestiginde daha akilda kalici oluyor.

    Fight Club in ilk kitabini okumustum misal sonra filmini izledim. Gayet akilda kaldi.

    0
    0 Yorumla
  • beberuhi
    beberuhi Takip Et
    Guru Yaş: 44
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 690 cevap paylaştı.

    Kesinlikle okumak daha iyi örnek olarak şeytanlar ve melekler filminin kitabını okumuştum sabırsızca filmini bekledim ama izledikten sonra hayal kırıklığına uğradım tom hanksi hayranımyoksa çıkıp giderdim filmden detaylar falan çok köyüydü

    0
    0 Yorumla
  • özgünümm
    özgünümm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 39%
    +1 yıl

    Kitap okumak daha iyidir. Çünkü kitap filme dönüşünce çok fazla eklenti oluyor orjinallik kayboluyor özgünlük kayboluyor o yüzden kitap okumayi tercih ederdim.

    0
    0 Yorumla
  • srkn01
    srkn01 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 349 cevap paylaştı.

    kitap daha iyi çünkü kitap daha detaylı hem okudukça hayal gücünle beraber çok daha güzel canlanıyor karakterler, filmlerde öyle değil ama yinede izlerim ama filmlerinide

    0
    0 Yorumla
  • kaderefsun
    kaderefsun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl

    ben çalıkuşunu okudugumda aldığım haz ile filmdeki hazzı kıyaslayamam çünkü filmi kenan kalav ve aydan şener o kadar başarılı oynamışlardıki aglamaktan bitap olmuştum halada izlerim

    0
    0 Yorumla
  • edella
    edella Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    kıtap okumak.

    Bu zamana kadar kıtabını okudugum bırcok fılm ızledım. Hepsınde de soyledıgım; kıtabı daha ıyıydı oldu. Kıtaptakı duygular hayal gücü vs. Bambaska oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • ayca15
    ayca15 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Şimdi kanka kitap okuyasın varsa kitabını oku ama sırf meak ediyosan film daha iyidir 2 saatte oldu da bitti masallah

    0
    5 Yorumla
    • yesilsuvari
      yesilsuvari
      +1 yıl

      kitap sonra film kanka...for. :D

      Yorumla
    • ayca15
      ayca15
      +1 yıl

      Anlamadım dostum neye for :D

      Yorumla
    • yesilsuvari
      yesilsuvari
      +1 yıl

      yorumuna :D

      Yorumla
    • ayca15
      ayca15
      +1 yıl

      Kitaptan sonra film beni bayıyor her seyi biliyon bazı yerleri beceremiyolar felan sinirim bozuluyo ondan no baby

      Yorumla
    • yesilsuvari
      yesilsuvari
      +1 yıl

      peki teşekkürler =)

      Yorumla
  • mell35
    mell35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    tabiki filmler görsellik içine girdiği olayın daha etkileyici yanlız kitap okumayı daima tercih etmişimdir...buarada okuduğum kitabın filmini malesef izlemem ya da izlediğim filmin kitabı önce ya da eş zamanlı olarak çıkmışsa malesef okumam saygılar

    0
    0 Yorumla
  • karaoglan1979
    karaoglan1979 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 35%
    +1 yıl

    aslında kitabı okumak daha güzeldir ama zaman sıkıntısından filmleri tercih ediyorum. belkide kolayada kaçma vardır işin içinde birazda.

    0
    0 Yorumla
  • cesi272727
    cesi272727 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 38%
    +1 yıl

    Okudugum kitaplarin filmini izleyince hayal kirikligina ugruyorum. Eger filmi yapilacaksa yönetmen vb. Mutlaka yazarin kendisi olmali.

    0
    0 Yorumla
  • sonike
    sonike Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 35%
    +1 yıl

    kitabını okursam kendi hayal dünyamda yaşayabilirim onu...

    film ise yönetmenin hayal dünyasının bir ürünüdür..

    0
    0 Yorumla
  • güzçiçegi
    güzçiçegi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    kitap okumayı tercih ederim çünkü kitap benım kontrolümde ilerler ama filmde hazır önüne gelir izlersin emek yok hayal yok

    0
    0 Yorumla
  • nickyninannesi
    nickyninannesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 50%
    +1 yıl

    önce kitabını okumak sonra o kitabın filmini izleyip ohaa tamda böyle canlandırmıştım diye sevinmek :))

    0
    0 Yorumla
  • jduygut
    jduygut Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 44%
    +1 yıl

    ikisininde keyfi bir baska ama kitap okurken kendı kafanda kurdugun sahne tasarladıgın kısıler sankı daha bır zengın kılıyor o anki zevki

    0
    0 Yorumla
  • wolfie
    wolfie Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 43%
    +1 yıl

    Görünce kesin cevap vermişimdir dedim ama nasıl es geçmişim anlamadım.. Tabii ki kitabı okumayı tercih ederim

    0
    0 Yorumla
  • dellyyy
    dellyyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Çok Gezen Mi Çok Okuyan Mı Bilirden Yola Çıkarak Film Diyorum Daha Akılda Kalıcı Olduguna inaniyorum .

    0
    0 Yorumla
  • peaceful
    peaceful Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    kitabı okuyup snrda filmni izlemek ayrı bir zevk. ama çok yernde oynamalar olmuşsa ona gıcık oluyor insan..

    0
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl
    Kültür & Sanat konusunda 5b cevap paylaştı.

    Game Of Thrones2u izlemek ve Taht oyunları serisini okumak. Sonuç bak ilerde neler neler neler neler olacak. 4. Sezon bombalarla saklı

    0
    0 Yorumla
  • BlackCrosshair
    BlackCrosshair Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    her ikisinide yaparım kitabını okuyucunca çıkacak filmide az cok kestiririm hatta yeni senaryo bile yazıdım olur :D

    0
    0 Yorumla
  • auspiciousness
    auspiciousness Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl

    Kurguya veya anlatıma bağlı kitaba bağlı bazı şeyler dinleyince okuyunca bazı şeyleri ise sadece izleyince zevk alırsın

    0
    0 Yorumla
  • Tasardur
    Tasardur Takip Et
    Xper 2 Yaş: 43 , eic 44%
    +1 yıl

    okudugum bazı kıtapların 1 e 1 fılmı olsun.. rahat 3 satlık fılm cıkar ızleyen bdıaha zıler ;)

    Örnek Şibumi ;))

    0
    0 Yorumla
  • LuiPastera
    LuiPastera Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    tabiki kitabı okumak. Karakterleri olayları beyninde canlandırmak en iyisi. filmde fark edemeyeceğimiz detayları kitapta size belki sayfalarca anlatır..

    0
    0 Yorumla
  • Ayslvx
    Ayslvx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 38%
    +1 yıl

    kesinlikle kitap okumak! daha sonra filmini begenmeyeceksin zaten

    0
    1 Yorumla
    • yesilsuvari
      yesilsuvari
      +1 yıl

      doğru

      Yorumla
  • ceeyhuun
    ceeyhuun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 36%
    +1 yıl

    kitap okumak daha keyifli...kitabın filmini izlerken senaristin bakış açısına göre izlersin ancak kitabı okurken kendi filminin yönetmeni olursun...

    0
    0 Yorumla
  • coldbeer
    coldbeer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    kitap okumak tabiki film çekilirken kısıtlı süre olmasından bir çok kitap uyarlaması başarısız oluyor. Ama kitabı okuken kurduğun hayal dünyası bazen en ileri teknikle bile mümkün değil ya da dünyada öyle bir yok.

    0
    0 Yorumla
  • nilvin
    nilvin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    kesinlikle kitap okumak okuduğumuz kitapların filmlarini o kadar beğenmeyiz çünkü hayalgücü senaryoları döver :)

    0
    0 Yorumla
  • HsynZgrZtrk
    HsynZgrZtrk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    içinden gelen sesi kelimelere çevirebilmek için kitap okumalı, insanlar hakkında yaptığın psikolojik tahlillerde de ıskalamamak için film izlemelisin ;)

    0
    0 Yorumla
  • rabarba
    rabarba Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Önce mutlaka kitabını okurum zaten okduğum kitapsa filmine de mutlaka bakarım. Kitabı okuyup bir cok ayrıntıyı bilip filme bakmak ayrı bir tat veriyor.

    0
    0 Yorumla
  • sercanizmir35
    sercanizmir35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    kitap okumak kesinlikle daha iyidir. film yaparken senaryoya tam bağlı kalınamıyor ve eklentşler oluyor anafikir korunsa da ayrıntılar hikayeyi değiştiriyor

    0
    0 Yorumla
  • tufan7
    tufan7 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kitap okumayı pek beceremem. ondan dolayı film diyorum.

    Hatta size aşık olacağınız bir film önerisi yapabilirim ayriyetten kitabı da var ;

    Monte Kristo Kontu

    0
    0 Yorumla
  • orthometa
    orthometa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    filmi çevrilen hiçbir kitap okunurkenki hissi vermez. çünkü o kitabı okuyan her insanın ayrı bir filmi olur kafasında. izlediğimiz de sadece o yönetmenin ya da kurgulayanın gözünden gördüğümüzdür. oysa insan beyni bu sınırlamayı kabul etmez.

    0
    0 Yorumla
  • attsinem
    attsinem Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    kitabını okumak daha iyidir çünkü senaristler o kitabın içeriğiyle ilgili değişiklikler yapabiliyor

    0
    0 Yorumla
  • bekleyeninim
    bekleyeninim Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 46%
    +1 yıl

    kitap okumya bayılırım.. önce okuyup daha sonra da filmi varsa izlerim

    0
    0 Yorumla
  • pepe81
    pepe81 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 56%
    +1 yıl

    Once kitabi okuyup sonra filmi izlemek. Her detay filmde yer almiyor cunku

    0
    0 Yorumla
  • Besonen
    Besonen Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    hem kitap hemde filmi ile izleme akılda kalır diye düşünüyorum ama filmler kitaba göre gitmiyorki gitse co güzel olcakta cıvıklastırıyorlar artık

    0
    0 Yorumla
  • kittapkurdu
    kittapkurdu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    kitabını okumayı tercih ederim çünkü kitaptaki olayları kendi hayal gücüne göre özgürce şekillendirebilir hayal edebilirim

    0
    0 Yorumla
  • deniz47
    deniz47 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    kitaba göre değişir.. kimi kitap vardır tasvirleri için okunur kimi kitap vardır olaylar olaylar..

    0
    0 Yorumla
  • LipSticK91
    LipSticK91 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Filmler hiçbir zaman kitabın yerini tutmuyor bu yüzden kitap diyorum ben.

    0
    0 Yorumla
  • subatyagmur
    subatyagmur Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 59%
    +1 yıl

    Ben filmden yanayım. Kitap okumayı açıkçası pek sevmem. Sinema daha çok cezbediyor benim için.

    0
    0 Yorumla
  • hiclikmakam
    hiclikmakam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    önce kitabını okuyup sonra filmini izlemeyi tercih ederim. Fareler ve insanlar adlı kitabı okuyup sonra filmini izlemek güzel bir duyguydu.

    0
    0 Yorumla
  • fbryhn
    fbryhn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 33%
    +1 yıl

    tercih etsem film derim herhalde ama genelde ikisini de yapmayı seviyorum :)

    0
    0 Yorumla
  • Keşkelerim
    Keşkelerim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl

    Her ikiside.. Ama kitapta çok daha fazla içine giriyorum konunun, filminide izlemesini seviyorum..

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (202)
Devamını Gör(247)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kültür & Sanat > Sorular > Kitap okumayı mı yoksa o kitabın filmini izlemeyi mi tercih edersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kitap okumayı mı yoksa o kitabın filmini izlemeyi mi tercih edersiniz? 33 cevap verildi
Filmi çekilmiş kitapların filmini izlemeyi mi tercih edersiniz yoksa kitabını okumayı mı? 51 cevap verildi
Bir eserin önce filmini izlemeyi mi tercih edersiniz yoksa kitabını okumayı mı? 10 cevap verildi
Hem filmi hem de kitabı olan yapımları izlemeyi mi yoksa okumayı tercih edersiniz? 22 cevap verildi
Filmi de kitabı da olan bir eseri, önce okumayı mı izlemeyi mi tercih edersiniz? 43 cevap verildi
Kitapların filmini mi izlersiniz yoksa okumayı mı tercih edersiniz? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨