Başlığı uzun tutmak istedim o yüzden anlatmak istediğim şeyi geniş çaplı bir şekilde anlatacak olursam; Şiir yazan insanlar size çekici geliyor mu? Şiir yazan insanları görünce bu durum sizi de şiir yazmaya teşvik ediyor mu? Şiir yazan insanları diğer insan topluluklarından ayıran en önemli özellik nedir? Ya da öyle bir özellik var mı? #BirTutamAşkk #Şiiryazmak
Şiir yazan insanlar, siz de nasıl bir his uyandırıyor?
Vay be bizi merak eden birileri çıktı sonunda. Şiir yazan kişiler dertlidirler. Kimi zaman sokakta gördüğüm bir olumsuzluk, kimi zaman pencereden yağan karı izlerken, kimi zaman yağan yağmur kimi zaman sonbaharda sararıp düşen yapraklar ve en önemliside hayallerinin, hedeflerinin ve istediğin yaşam biçimiyle aynı yaşam şeklini isteyen o Mümtaz kadını bulduğunda amansızca yürekten kalbe akar dizeler. Kimi zaman uyumaya çalışırken kimi zaman yalnız ve sessiz bir şekilde otururken ‘O’ gelir aklına. Yüreğin yaz der O’nun için. Yaz ki havada kalmasın sevdan yaz ki sevmedi demesinler yaz ki onu yüzü gülsün. Vesselam.
şiir yazmak aşk acısı veya yaşanmışlıklarla alakalıdır özünde her daim acı arayış aşk vardır. Fakat her insanı farklı kılan özellik vardır kimi şiir yazar kimi roman kimi resim kimi enstrman çalar kimi iyi bir yorumcu kimi sağlam seneryo yazar bu nedenle her insan özeldir özenilecek değildir
şiir yazmak hayata özgü biseydir bir insanın hayata insanlığa aşkı olması gerekir sonra başlar yürek kağıtla muhabbet etmeye yani demem şudur insanın derdini aşkını bakış açısını kağıtlara dökmesidir şiir yazmak
Bende ara ara ıcımden gelıyor esı benzerı olmayan seyler sosyal aglarımda paylasıyorum bazen dıkkatlerını cekıyor bu yönum ıyı yonde ufak bı konusu acılınca hemen adım gecıyor mesela hosnut oluyorum :D
Şiir yazanıda okuyanıda çok severim çünkü insanada hayatada değer verirler... Bazıları şiir sevmez, çünkü onların yaraları yoktur, yaraladıkları vardır.
Şiir yazanları çekici buluyorum. Şiir onların duygu dünyasını anlamamıza yardımcı oluyor ama herkes şiir yazamaz bu yüzden onları görünce yazma isteği olmuyor.
siir yazan insan kendini ifade etmekde zorluk ceken insanlardir o yuzden deftere dokerler benim gibi hislerini duygularini disariya bunsekide vururlar o yuzden boyle insanlardan zarar gelmez topluma
Bana ait bir özellik değil. Aşk şiiri yazdığım için. Yazman için bir sebep olması lazım. Allah aşkı olur, vatan aşkı olur, memleket aşkı olur, ya da sevdiğine olan aşkın. Aşk olmadan olmuyor. Bir satır dahi yazamıyorsun. şu an bende olmadığı gibi ^^
En İyi Cevaplar