Şiir yazan insanlara karşı ne düşünürsünüz?

Bir radyo progeamcisiyim. Radyo yayinlarimda yazdiğim şiirleri seslendiririm. Ve genellikle insanlar hüzün dolu mesajlar yazip teselli beklerler benden, ümit beklerler. İnsanlar hep bekler.. Bilmezler ki; beklemek bir çeşit ölmektir...
Evet sorum ağırlıkli olarak bayanlara: şiir yazan insanlara karşı tutumunuz ne şekildedir. Abuk subuk cebaplar gelmesin lütfen.
Şiir yazan insanlara karşı ne düşünürsünüz?
Cevapla