Copic ciao kullanan var mı? Bu kalemleri alirsam pişman olur muyum?

Ekşi sözlükten biraz araştırmaya çalıştım ama herkes copic markerlardan bahsediyor🙄 Copic markerlardan da 36'lisina 900₺ verecek gücüm yok🙄 Bu kalemlerin de kalitesiz olmasını,40₺'yi direk çöpe atmak istemiyorum. Sizce ne yapayım?
Copic ciao kullanan var mı? Bu kalemleri alirsam pişman olur muyum?


Copic ciao kullanan var mı? Bu kalemleri alirsam pişman olur muyum?
Cevapla