#RüştüAsyalı
www.intersinema.com/.../7240_asyali_rustu.jpg
#YıldızAsyalı
media.sinematurk.com/.../yildiz-asyali.jpg
Kavun değil kelektir...
Fistan değil yelektir...
Eğer tacı ararsan...
En adi bir köpektir!
Adını anımsayamadığım bir filmindeki bu dörtlük yıllardır aklımda.
O şeydi ya hatırladığım kadarıyla padişah zehir içerilerek kötü kalpli sultan tarafından öldürür onun oğlu zindana atılır orada delilir ve keloğlana bu cümleyi kurar
Hatırlıyorum kanks
bir cümle söyle kanka neyini hatırlıyon peki :)
Ben bir garip keloglanım essegimi zoppalarim varım yogum doğruluktur. hiçte sevmem ben yalanı niininini ninnnini :D
aynen o değil de keloğlan iş başında var onu izle iyi vuruyor kıza :D
Keloğlani hep Aseksuel sanırdim. Taa ki Keloğlan is başında filmini gorene kadar (hayatımın en büyük şoku)
Ha sen +18 filmine diyorsun bir sahnede öyleydi :)
Keloğlanin masumlugu gitti :((
ama olsun yeşilçam bu her bölümde başka kızı elde ediyordu :D :D
@filofobik keloğlanı mı :) :)
https://www.youtube.com/watch?v=-Zxusx9l0o0
@filofobik keloğlan iş başında yazıcaksın onu nette arat bulursun ama normal sitelerde çıkmaz
Unutmak mümkün mü?😊
Rüştü asyalı olduğunu biliyor muydun bilmiyorum keloğlanın :) :)
aynen öyle adam şu an sanırım uğraşmıyor sinemayla
Gözler hiç değişmiyor sanırım insanda ama her şey değişmiş :)
rica ederim
Cevap
6Cevap
Evet bir zamanlar baya revaçta idi ancak şu anda ki kültür yapımıza uymuyor.. Çünkü artık entel Müslüman devri başladı.
aynen biraz değişti insanlar dürüstlüğü simgeleyen bir karakterdi keloğlan
Sen bir aysın, Ben kara gece, gel derim, gel derim, gel derim. Bu türküyü onun gibi söyleyebilen yoktur.
Bence de keşke güncel hali çekilse keloğlanın
aaa bu adamın adı Rüştü Asyalı mıymış? :D Ay çok güzel yaa :D Bu adamı da kimse anmıyor sanırsam. Unutuldu gitti
Aynen öyle oldu gibi şu an ki keloğlan çizgi filmiyle asıl keloğlanın alakası yok tabi sanırım köşesine çekildi kendisi :D :D
evet
baya komik filmleride
gülerim denk geldikçe izlerken
Aynen kaliteli yapımlardan rüştü asyalının oyunculuğu olunca sanırım iyi oluyor çizgi filmlerinden daha iyi gibi
naapıp edip cankızı alıyo ha helal.
ama o beğenmediği köylü kızları cankızdan çirkin değil.
yani ben olsam hiç uğraşmam
o değilde can kızın babası cengiz han daha değerli çünkü sanırım ondan
Sanırım ona rolü azmışlar :D
O unutulur mu yaa ölümsüz cidden.
Aynen allah uzun ömür versin kendisine hala yaşıyor :)
www.intersinema.com/.../7240_asyali_rustu.jpg
biraz değişmiş ama :)
Evet bayağı değişmiş ama unutulmaz ve eşsiz bir sanatçı.
Aynen kesinlikle öyle bir adam kendisi :)
ben ya çorba içerim ya ant içerim şarap içmem
bir tane hana giriyordu sanırım orada diyordu bu cümleyi
Birde bir cümle kuruyordu padişahın nesi var küp gibi midesi var benim başım kel onun atlas fesi var :)
yok hani padişahın soytarısı bicirki kovmuştular saraydan oda ayak kesiyordu diğerleriyle içiyordu ya han da keloğlan çorba içmeye gelmiş sonra onların arasına katılmıştı bu sözü demişti ya o sahne
1960 da çekilen bir film olduğunu düşünütsek baya olmuş ara sıra bunları izlemek şart ya
Tabiki hatırlıyorum 😄 bicirik vardı
o bıcırık rahmetli oldu galiba sefalet içinde öldü :( :(
Öyle mi 😞
maalesef yeşilçam vefasız yazık oldu allah rahmet eylesin üzme kendini gerçekten tatlıydı o ya :D
Evet tatliydi Allah rahmet eylesin
Amin üzme kendini padişahım çok yaşa padişahım çok yaşa diyordu hep
Biliyorum 😊
:) :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar