Bağırarak Şarkı Söyleyemiyorum Tavsiyelerinizi Alabilir Miyim?

Merhaba arkadaşlar. Sesim çok gürdür hatta konuşurken bile bağırdığımı söyler arkadaşlarım. Tiz seslerde sıkıntı yok hatta inanılmaz tiz seslere inebiliyorum whistle tones gibi ve hiç zorlanmıyorum.. soprano bir sese sahibim ama işte mesela şarkıda yüksek notalara bağırarak çıkmam lazım çıkmaya yeltenmiyorum çünkü veletsi bir sesim olduğu için hoşuma gitmiyor. Tiz seslerde çook ama çook rahatım. Ne yapmamı önerirsiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Komşulardan çekiniyorum sanırım. Taşındıklarından beri karaoke yapmıyorum mesela. Şarkı söylicem aman sessiz rahatsız olurlar. Arkadaşımın evinde öyle değil mesela.. Komşu ona kızıcak bana değil :D
Bağırarak Şarkı Söyleyemiyorum Tavsiyelerinizi Alabilir Miyim?
Cevapla