Şarkı yapma hayalim var ama sesim çok güzel değil, sizce ne yapmalıyım?

Şarkı yapma hayalim var ama sesim çok güzel değil. Şarkı yapma konusunda bilgim var ve şuanda çok profesyonel olmasada bi şarkı yapabilecek bilgim var ama sesim çok fazla güzel değil :( benim düşüncem şöyle ses bi görücü işidir benim sesim kimine göre güzel kimine göre kötü gelebilir ben böyle düşünüyorum çünkü herkesin zevki farklı. Şarkı yapmak hayalim şarkı dinlediğim zaman sanki o şarkıyı ben yapmışım benim şarkımmış gibi hayaller kurarım gerçekten yapmak istiyorum. Sizce hayalimin peşinden gideyeyimmi yoksa sesim çok güzel olmadığı için pes edimmi?
Şarkı yapma hayalim var ama sesim çok güzel değil, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla