Güncellemeler
+1 yıl
benim için 1 yüzüklerin efendisi 2 karayıp korsanları alacakaranlıgı öylesine yazdım :D sizin görüşünüzü merak ettim
yüzüklerin efendisi.
bu alacakaranlık olaylarına hiç ilgi duymadım, duyacağımı da sanmıyorum. ergen ve hatun kişi olsaydım ilgilendirdim ama muhtemelen
bunlar kıyaslanmaz bence yüzüklerin efendisi çok ağır basıyor karayip korsanlarıda yine iyi ama alacakaranlık benim için 0 -13 yaş filimi
Karayip Korsanlari 3lemesi..4.su cok gereksizdi
Cevap
6Cevap
Alacakaranlık güzel ama birazcık ergen işi,Karayip Korsanları ve Yüzüklerin Efendisi daha güzel.
y. efendisi ezer geçer
nasıl kıyaslama bu, yazık la
niye ayırım yapıyoruz ya 3 de güzeldi
Karayip Korsanları iidir ..
B'yi kıyas mı ediyosun bunlarla kamilcan :(8
A-) diyorum
alacakaranlık :D
Karayıp Korsanları
alacakaranlık...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar