Hangi film serisi daha iyiydi?

Eger izlediyseniz serinin devamı veya ilki hangisi sizi daha etkiledi?
Hangi film serisi daha iyiydi?
Özgürlüğün elli tonu 🧍‍♀️🧍
Karanlığın elli tonu 🫂
Grinin elli tonu ⛓
Grey 👁
Beyfendi🧛‍♂️
Karanlik 👤
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangi film serisi daha iyiydi?
Cevapla