İnşaat mühendisliği okuyorum ama oyuncu olmak istiyorum. Sizce saçma mı düşünüyorum?

Başarılı bir öğrenciyim. Ama başarı tatmin etmiyor ne yazık ki aklım oyunculukta. Yardım edin neler yapabilirim? Bu arada hazırlık okudum şu an birinci sınıfım.
İnşaat mühendisliği okuyorum ama oyuncu olmak istiyorum. Sizce saçma mı düşünüyorum?
Cevapla