Endüstri mühendisliği öğrencisiyim ama oyunculuk ve modellik yapmak istiyorum. Okulu bırakmalı mıyım?

Endüstri mühendisliği 1. Sonuç öğrencisiyim ama aynı zamanda oyunculuk ve modellik yapmak istiyorum. Okulu bırakmalı mıyım? Aynı zamanda ailemle bu konuda nasıl konuşacağım bilmiyorum.

Endüstri mühendisliği öğrencisiyim ama oyunculuk ve modellik yapmak istiyorum. Okulu bırakmalı mıyım?
Cevapla