Kafelerde bağıra çağıra konuşanlar çok sevilirken kendi halinde kitap okuyanlar neden hiç sevilmezler? Sizce bu adil bir şey midir?

Sizce bunun sebebi ne olabilir?

Kafelerde bağıra çağıra konuşanlar çok sevilirken kendi halinde kitap okuyanlar neden hiç sevilmezler? Sizce bu adil bir şey midir?
Cevapla