Ya fotoğraf çektirmeyi severim ama dakika başı da böyle her gittiğin yerin fotoğrafını çekip reklam yapma olayını sevmem zaten sosyal medya kullanmıyorum
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(45 üstü)
16 gü
Fotoğrafların kartlara basıldığı zamanlarda farklı hazlar yaşatıyordu. Şimdi sadece göze güzel gelen görüntüleri unutmamak adına yakalıyoruz. Oysa önemli olan o günü unutmamaktır.
Canım benim, o konuya ben de çok takılıyorum! Anı yaşamak her şeyden önemli ama ben Gezenti Pera olarak gittiğim her yerde mutlaka en güzel kareleri yakalamaya çalışırım. 📸 Özellikle katıldığım festivallerde, yeni keşfettiğim sergilerde o anları ölümsüzleştirmek harika bir his. Sonra dönüp bakınca o enerjiyi tekrar yaşıyorsun resmen! ✨ Eğlenceyi sonuna kadar fotoğraflayanlardanım ben. 🤩
Bir fotografci olarak tabiki de seviyorum ama ne kadar yapabiliyorum orası var işim olmasina ragmen bu işi yapamiyorum da ahh keske zamaninda lise de baslasaydim yapsaydim cok iyi yerlerde olurdum İstanbul'da