ben daha çok çekmeyi severim çok profesyonel olmasamda çoğu kişi çektiğim fotoğrafları sever kendi çapımda mini bir kameramanım diyebilirim eheheh :D bi de fotoğraf kameram olsa ateş edicem ama telefondan idare ediyoruz :D
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde!
çok görüş olmasa da yehuuu :D
Fotoğraf çekmeyi mi yoksa çekilmeyi mi seversiniz?
anı hatıra için olur geleceğe saklarım belki ilerde çocuklarım olur aa babam der belki bi gün bana bi şey olur aileme kalır :) hatırayı tek biz yaşamıyoruz onlara da bırakıyoruz
Bence işte yanlış olan da bu. Birilerine bir eşy bırakma istedi, baki kalma isteği falan. Ne yapsanız ki siz etrafınızdaki kişilerin size kattığı anlam ladarsınız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Fotoğraf çekilmeyi hiç sevmiyorum. Çekmekte anı kaçırmak oluyor. Hayata gözlerimle bakmayı severim kamera kadrajından değil
Geleceğe hatira birakmak kötü müü ;( 2-3 fotoğraf normal bence tum zamanı fotoğraf yapmak olmaz tabi
Aslında ikisini de sevmiyorum , neden bilmem. Anlamsız geliyor. canlı bir anı, cansızlaştırmak
anı kalması? sadece fotoğraf çektirip gitmiyorsun sonuçta anı kalması bi gün çıkartıp o günü hatırlamak vs
O andan zek alsan , sence hatırlamak için delillere ihtiyacın olur mu?
anı hatıra için olur geleceğe saklarım belki ilerde çocuklarım olur aa babam der belki bi gün bana bi şey olur aileme kalır :) hatırayı tek biz yaşamıyoruz onlara da bırakıyoruz
Bence işte yanlış olan da bu. Birilerine bir eşy bırakma istedi, baki kalma isteği falan. Ne yapsanız ki siz etrafınızdaki kişilerin size kattığı anlam ladarsınız
biraz felsefecisin sen anlaşılan abla :D neyse bu da kişisel bir şey ben severim sen sevmezsin normal
E tamam işte ben de kişisel fikrimi sundum🙂
:D :D :D
Ikisinide severim fakat artık ondan da hevesim kalmadı
niye ki :/
Yoruldum
Acı ceke ceke
ne acısı gıııız
Qskkk
Çevre fotoğrafları çekmeyi severim, ama insan fotoğrafları çekmek pek bana göre değil.
bence ikisinin de yeri ayrı güzel :D
Ben sadece arkadaşları kırmamak için çekiyorum. 😅
:D
Eskiden cekilmeyi daha cok severdim ama kalça pozlarımdan dolayı alay konusu oluyodum, artık cekmeyi daha cok seviyom
sen çekilmeyi seviyorsan birinin dediğini umursama insanlar hep bi şey diyor her şeye bi kulp takmayı severler
Haklisin ama gamsız olamıyorum
o da var tabiki de ama sevdiğin bi şeyi millet dediği için bırakma her şeye bi şey diyorlar zaten her şeyi bırakalım ee niye yaşıyoruz demi
İkisini de sevmiyorum. O ana odaklananlardanım
fotoğraf sevilmez mi ya :/ hatıra hatıra
Çekmeyi daha çok severim
Fotoğraf Çekmekten Yanayım Çekinmekle pek aram yok
Çekmeyi daha çok severim
Çekilmeyi daha çok seviyorum
ikisinide pek değil
niyee :/
ya knka insan ne bileyim gösteriş pek yapamadım birşey yani paylaşmayı sevmiyorum insanlarin hayatimi bilmesi pek tercihim değil.
sen bilin knk
İkisini de sevmem
niyee :/
İkisini de sevmem
niye ki :/
Bilmem içimden gelmiyor
Hem kusurlarım var
Görüşümde
Görünüşümde*
olsun be hangimizin yok ki çoğumuz öyleyiz takma sen bence fotoğraf güzeldir hatıra kalır
Çekilmeyi ve çekmeyi sevmiyorum.
anaa niye hiçbirini sevmiyorsun
Evet
garip
Çoğu kişilere göre evet.
Ikiside
Çekmeyi