Arkadaşlar, okuyan arkadaşlar, öneriyorum kitap okumayı bırakın mutlu biri oldum?
Bir aydır kitap okumuyorum
Arkadaşlar, okuyan arkadaşlar, öneriyorum kitap okumayı bırakın mutlu biri oldum?
Bir aydır kitap okumuyorum
Üzgünüm Aynı düşüncede değilim.
Ancak şunu söyleyebilirim.
Okumayı seviyorum fakat bunu sadece kitap özelinde sınırlandıramıyorum.
Her daim olmasa kendime belirlediğim belli zamanlarda yapıyorum.
Sadece okumakta değil benim ufkumu açan.
Yazmakta rahatlatıyor.
Bazen bir şiir , bir öykü, bazen sadece içimden geldiği gibi gidiyor.
Cümleler, kelimeler noktalama işaretlerine takılmadan.
Kitap okumak zaten çok güzel bir şey, ben ara vermiş bulunuyorum çünkü okuduklarım ağır gelmeye başladı, çoğunlukla karamsarlığa düşmeye başladım.
Ciddi ciddi okumayı bırakın sorusu değildir. Teşekkür ederim güzel görüş için. 💫
Açıklama kısmındaki yazınızdan bu yazdığınız anlaşılmıyor.
Kusura bakmayın.
Size nacizhane tavsiyem bu okuduklarınız üzerine hayatın içinde yaşadıklarınızı katarak yazmayı hiç düşündünüz mü?
Bir denemenizi istesem çok şey mi istemiş olurum.
Muhteşem oluyor.
Ne demekk, teşekkür ederim
Şiir yazarım ben, onlar da ciddi anlamda kasvetli oluyor. Bir süre hepsini bırakmak en iyisi gibi. Uzunca böyle şeylerden beslendim biraz dinlenmek istiyorum.
Ben hiç öyle düşünmüyorum. Roman hikaye okursan evet donkişot gibi hayam aleminde dolaşırsın. Ama tarih bilim vs bilgi içerikli kitaplar okursan yaşantının bi anlamı oluyor. Aynı zamanda kişisel gelişim kitaplarını hiç önermiyorum. İnsanı yücelttiği gibi yalnızlaştırıyor da
E ben neden mutsuzum
konu bu işte
Olmuyorum ksksh
Evet, teşekkürler 💫🙂↕️
full kontak okumaktansa biraz ara verip kendimizi bazen doğaya, bazen hayatın akışına, bazen kendi iç yalnızlığımıza bırakmak en güzeli. telefonu şarj edersin ya o misal. %100 tekrar hazır hissedince hemen sahaflara koşmaca :)
Evett teşekkür ederim
Bu kitabı okumadan kitap okuyorum demeyin bir zahmet
Oha valla mı ya? 🤯 Ben okumayınca sanki ruhum biraz aç kalmış gibi hissediyorum. Benim için kitaplar yeni sergileri, festivalleri keşfederken bile ilham kaynağı oluyor kızlar! İstanbul'un her sokağında yeni bir hikaye arıyorum resmen. Sanat tarihi okurken, okumamak olmaz bence
gel bi de cioran oku
Kendini atma da boğazdan sdfhjs
Cevap
27Cevap
3 yıldır okumuyorum. Eskiden haftada 1 kitap bitiriyorken ruhlar aleminde yaşıyor gibiydim desem yalan olmaz. Ütopik bir evren hayali vs vs
Pek ilgisi yok.
Ben de kitap okumaya başladım, hayat kalitem arttı.
Ben de öyle sanıyordum ama değilmiş. Belki ara iyi geldi bilmiyorum bi süre daha okumayacağım kitap mitap
Okuma git tekila iç sen
Cehalete sarılın arkadaşlar hiçbir derdin tasan amacın olmuyor , sadece fotosentez yapıyorsun hepsi o , diyor kendileri
Evet. İlk sorumdaki tasalarımı bir bir eleyeceğim. Bağlaç bile ayırmayacağım artık
İyelik eklerini ayır o zaman
Eee deliler ve cahiller en mutlu olanlar değil midir kdnfns
Öyle evet ben liseye döneyim ya
O zaman her şeyi bilen muazzam biri değildim 💅 şaka şaka, okuma alışkanlığı edinmemiştim henüz
Boş beleş aşk romanı okumayla kitap okumuş olmuyorsun zaten, boş işler
teesüf ederim hem aşk romanı okuyan kim. Sen artık oluşturmuyor musun? Hesap noldu
Serefsislerr ppden tanıyoduk hiç fark etmedim guru olmuşun bile
İyi bakalım
Neden öyle düşündün ki, katı kuralların mı vardı?
Kural meselesi değil de kitap zevklerim çok iç karartıcı. Ben de karamsar bir insanım ve kendi düşündüğüm gibi yani kendimi bulamadığım şeyleri okumayı sevmiyorum
Hüzne hüzün katmak yani
Kendini bulacağın eserlerde var elbette. Bir de böyle dene, okuma bakalım bir süre, dinlen bakalım ne olacak..
üst üste sylvia plath, tezer özlü, patti smith okuduktan sonra ben xd
Plath sapığıyım ama TÖ yalnızca yaşamın ucuna yolculuk okudum ve hiç sevmedim. Başka beğendiğin kitabı varsa önerebilir misin?
çok tutarlı biri değilim sanırım kspdlsls
yaa okumadan duramazsın gibi geldi dşsslsl ben de sadece onu okudum desem başka bilmiyorum maalesf... peşine intihar diye bi kitap okuduktan sonra sınavım geçene kadar sektöre ara verdim🥀
Her sayfada 'kent' , 'istasyon' deyip duruyordu çok sinirlendiğimi hatırlıyorum jshd
Bence de duramam bu arada '( İntihar durkheim mı? Okumustum durkheiminkini. Ara vermek kesinlikle iyi geliyo böyle kitap zevki için
ben de 50 kez başladığımı hatırlıyorum asla ilerlemiyodu xd onu hiç duymadım bakıcam hemen benimki edouard leve'inkiydi. çıtır çerez romcom gerilim vs okuyo musun merak ettim
Leve'in otoportre kitabını okusana okumadıysan, saçma bi kitap kendi hakkında factler veriyor sayfalar boyunca çok komik çoğu. Bana uyanları işaretleyerek okudum jshgfhd
Bu arada durkheimın intiharı sosyolojik bi kitap sevmeyebilirsin
Okumuyorum galiba ya, felsefe deneme ve aforizma okuyorum daha çok. Ama beğenirsin dediklerin için önerilere açığım :3
pdfi vardı sanırım bakıyim bi gece xd muhtemelen sevmem beni çok sıkıyo zaten yeterince problemim var söösls
belki daralınca onlardan okuyosundur diye sordum okuduklarım aşırı cringe hiç sanmıyorum sana uyacağını güzel bişi okursam söyliyim xd
hshhash tamamdır İyi geceleğğr
iyi gecelerrrr💖
Genelde okuyuca artıyor derler alıp götürüyormuş falan hayallere
Onları tatlış romanlar yapıyor evet
Anladım
Tam tersine kitap okudukça düşünce dünyam, hayat kalitem, huzurum mutluluğum artti.
seviniyorum sizin adınıza o zaman
Hesabın ele geçirildi sandım bi an ama ironiymiş
gerçekten değill
Noldu niye bıraktın? Endişelik bişi mi oldu
Kitap zevkim çok karamsar bunu biliyodun sanırım zaten, bi süredir vakit bulamıyordum. Bi erken uyanmaya sağlıklı beslenmeye SU İÇMEYE başladım şoktadayım jshdnjd
Karamsar şeyler okumayı çok seviyorum ama sanırm uzun vadede iyi gelmiyor. Tarihten devam
He iyi su içmene sefindim. Benimki de karamsardı ki. Yazdığım hikayede millet varlık içinde yokluk çeke çeke deliriyo, distopik ama bana iyi geliyo endjdje manyaam galiba
Distopya düşlemek çok güzel bi şey ama hjsde
bi süre npc olacağım kitap açmak yok...
Tarih araştır sen, seni sarıyodu ve iyi geliyodu. Bana da yazmak iyi geliyo
^^
Son olarak intihar yuvası kitap önerilerine açığım. Şakak kemiğinden girmiş levyeleri seviyom. Neyse çok şapmim, başka yerde görüşmek üzere. Siteyi birbirine katmaya gidim
Hehu yazarım ara ara, kolay gelsin xd
Evet okurken dertleniyorum resmen bırakınca ferahlık geliyor
eskiden etkinlik çok olmayınca millet kitaba sarıyordu
Kitap okumayı bırakırsam iyice sinir ve stres oluyorum maalesef
Kitap gözlerimi öyle yoruyor ki bu sebeple okumuyorum. Dinlemek daha iyi
Ben kitap okumayı yıllar önce bıraktım birilerinin düşüncelerini neden okuyayım ben yazayım onlar okusun kitap çok önemli bir şeyse
Ben şu an ilber ortaylı ‘nın İnsan geleceğini nasıl kurar kitabını okuyorum bitirmek üzeriyim gayet de mutluyum
Neden kitap okumak seni mutsuz ediyordu
Karamsar melankolik felsefe kitapları okuduğumdandı
Bazen diyorum ki cahillik mutluluktur
Öyle
Roman görünce kaçıyorum
Roman ben de sevmem 20 tane ancak okumuşumdur
Düşünce kitapları düşürmüyor ama içselleştirdiğimiz için yanılıyoruz
Ben zaten melankolik bir insanım, mutlu tatlı şeyler okumaya gelemiyorum pek. Sık kitap okurum sürekli sürekli karamsarlık tüketince biraz bunaldım artık. Araya devam bir süre, çok iyi geldi
Ben de karamsar biriydim o geçti, şimdi iyimser iyimser okuma yapıyorum ama melankoli geçmedi tabi, farklı bakış olsa da etki aynı, kontrollü okuma yapmak en iyisi, dediğin gibi komaya sokuyor
Ortayı bulmanıza sevindim ben de deniyorum, bakalım
Tam tersi olması gerekmiyor mu ya hayal dünyandan mı çıktın
nasıl anlatacağımı bilmiyorum benim kitaplık intihar yuvası gibi
O zaman kalitenin artması olası bir durum jsksnks
öyle oldu valla bir süre böyle devam
Bende bir türlü başlayamadım 5. sayfayı geçemiyorum 🤣
Cehalet mutluluk getirir diyorsun
okudukça daha mutluyum
Ne okusan ne okumasan ne kapasiten ortada
Haklısın. Kitap düşündürür..
Ne güzel ozaman okumamaya devam
Ne alaka
Yprumlara yazdım
Okuyamam
Tam tersi desem
Yani olabilir
Gerçekten öyleymiş ya
Eroin çekenler de mutlu oluyor.
Cahillik Mutluluktur !!!
Çok okuyan değil çok gezen bilir zaten
Ne arttı
Kitap okudukça insan yalnızlaşıyor gibi
Kitabım yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?