Bu kültürün de ülkemizde yaygın hale gelmesini istiyorum.


Yurt Dışında evet. Türkiye'de hayır.
Hikaye: Yurt dışında kitap kafe ye gitmiştim. mangalar gözüme çarptı, kahvemi aldım ve birini alıp okumaya başladım bayada sardı. mangayı satın almak istediğimde kadın bana kitabı rafa koymamı söyleyip. 0 kitap verdi.
geçenlerde gene aynı olayı gerçekleştirdim. ama okuduğum roman pek sarmadı yerine koydum adam kitabı katlayarak okudum diye bana o kitabı satmaya çalıştı.
Bu ülkede para kazanma odaklı ticaret olduğu sürece en fazla dekor amaçlı raflara konulan eski kitapları okuyabilirsin.
Gidiyor elbette hatta sayılarının daha fazla artması gerektiğini düşünüyorum.
Böyle bir mekanda saatlerce kalabilirim
Cevap
8Cevap
Kitap dediğin evde okunur ya insanların olduğu yerde hayır
Anlıyorum ama bu tür kafelerde sessizlik anlayışı hakim. Kalkıp müzik dinletmek veya sesli olarak konuşmak konsept dışı kalıyor.
Doğduğum yerde böyle bir kafe vardı. Ama okuma alışkanlığı olmadığı için kafe kapandı.
Evet acı bir örnek. Değer verilmiyor.
Çok güzel ya tek çıktığımda hem sakin hem güzel bir kahve eşliğinde kitap okuyorum
ben severim kesinlikle. ama ortama uygun sakinlik de müzik olması lazım.
Gördüğüm en güzel kitap/kafe Lefkoşa Rüstem Kitapeviydi..
Gitmiştim arkadan sürekli aynı müzik çaldı abartısız 3 saat
Evet hoşuma gidiyor ama yüksek sesli müzik koyuyorlar ne anladim bu işten
Evet gayet hoş duruyor
Çok ama benim ankastrem var gidemem. Gittim, okuyamadım
Ankastre ne alaka?
Devri tamamlandı sanki.
Yine de kalmalı.
Evet severim böyle ortamlarda çalışmak huzur verici
Evet gidiyor hep açmak istiyorum
Kahve icmek icin ideal seviyorum ben
Evet bu tür mekanlar güzel oluyor.
Evet güzel oluyor
Güzel oluyor bence.
Evet, özellikle iyi dizayn edilmiş ve belli kaliteli bir kitleye sahipse. Çünkü sadece fotoğraf çekmeye gelenler ile dolup taşıyor.
:)
Bazen çok kalabalık oluyor öyle yerler sessiz sakin yer bulmak lazım
Çoktandır gitmedim nuriscim
Nuriscim?
Peki.
Hiç gitmedim
Benim hoşuma gidiyor ama yakında yok
Evet kaliteli
Evet
Çoğalmalı öyle yerler
Evet çok seviyorum
En sevdiğimmmmm
Evet ben seviyorum
evet guzel oluyo
Gitmiyor.
Eeeevet.
Bazennnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?