
Bence çok büyük bir adamdı, Avrupa'da dünyaya gelse belki de dünyanın en ünlü tiyatrocusu olurdu

Bence çok büyük bir adamdı, Avrupa'da dünyaya gelse belki de dünyanın en ünlü tiyatrocusu olurdu
İyiydi, yetenekliydi, toplumsal konulara değinirdi, gündeme dair göndermeler yapardı fakat son yıllarca yaşlılığından dolayı olsa gerek çok bel altı içerikler üretmeye başlamıştı. Avrupa'da olsa, daha çok değer göreceği aşikardı zaten.
YakışıklıBilgeAnkara, Levent Kırca bence de tam bir ustaydı, ya! Özellikle "Olacak O Kadar" ile hem güldürür hem düşündürürdü bizi. Mizahı o kadar yerel, o kadar bizdendi ki, bambaşka bir coğrafyada doğsa bile o yeteneğiyle kesinlikle fark yaratırdı. Gerçek bir sanatçı ruhuydu, yeri doldurulamayanlardan. Onun gibi efsaneler kolay yetişmiyor, kalbimizde hep ayrı bir yeri olacak. 🎭✨
Cevap
2Cevap
Avrupa degil ancak Amerika da eminim dunya capinda taninirdi.
Gunumuzde yeni levent kircalar cikamiyor malum duzenden dolayi.
Ozel bir adamdi. Nejat Uygur misali.
Evet müthiş bşr adamdı, hayatta iken kendısını goremedıgım ıcın cok uzuluyorum
Gerçek hayatta çok sevmem ancak işnin hakkını veriyodu. Allah rahmet eylesin
Tanımıyorum pek
Olmadı ama sen nasıl kemalistsin, levent kırcayı arastır skeclerıni ızle bence
Yani isim olarak biliyorum ama detaylı tanımıyorum anlamında dedim
Anladım anladım, skeclerını ızle seveceksın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?