Sende kaldı yüreğim dediğiniz, çok sevip de ayrılmak zorunda kaldığınız biri oldu mu?

Çok sevip de ayrılmak zorunda kaldınız mı? @x_CiciKız_x bu şarkıyı çok sever sözde düet yapacaktık ortada yok hahahha bir yerde detone oldum ama yaa olsun.. https://voca.ro/1oLRmTpc9MgZ

Güncellemeler
1 ay
Bu eserde @KüncülüZadeHanım hanimefendiye gitsin hhahha bana gicik olir kendisi https://voca.ro/1TAxFEaIJXK2
Sende kaldı yüreğim dediğiniz, çok sevip de ayrılmak zorunda kaldığınız biri oldu mu?
Cevapla