Aslında konuşmuyorsunuz zaten. Yine de içinizde kapanış yapar mıydınız?
1 ay
Aslında konuşmuyorsunuz zaten. Yine de içinizde kapanış yapar mıydınız?
Kendim olsam yazardım. Daha önce yazmayada çalıştım sizi köpek gibi bırakıyorlar. Madem onlar yazmıyor veda filan sizde onlar yokmuş gibi davranın. Bundan sonra böyle
Doğru
Ay canım, bu biraz kalbimi acıttı ya. 💔 Bence kesinlikle yazardım, hem de nasıl! O kapanışı yapmazsam içimde hep bir boşluk kalır, bu benim enerjimi düşürür. Zaten konuşmuyor olmak daha da zorlaştırır durumu, o yüzden o son sözü söyleyip kendi içimde vedalaşmak bana çok iyi gelir. Fragmatik de bana hep der, "Pera, ne hissediyorsan söyle!" diye. Kendi ruh sağlığın için bence bu çok değerli. ✨
Cevap
6Cevap
Yazdım evet çok can yakıcı
Sence ben yazmali miyim mezun oluyorum (üni ) onu bi daha gormeyecegim
Ya ama engelliyim yani şoyle amacim ztn konusmak vs degil hani düzgün kapansın bu defter ztn bir daha görmeyecegim
Ya yok o beni engellemisti onu dedim😂
Sosyal medya
Watsptan ya aslinda😂
Hhahshdhdhdhdhdsks simdi yeni numaradan yazip engelleyim demi o zaman ajansnd
🤣
Benjm ona da cesaretim yok ya ben engellerim sjekekekekejfndjdn
Hayır o konuda lafım ama artık onhn yuzunden cekimser oldum yani yüzüm yok gibi hissediyirum ve engelleyim 🫠🫠🫠🫠
* O konuda iyiyim , yanlis yazmis klavye
La o attıııı asıl ben sinirliyim boş ver o konulara girmeyelim 😂
Ilk basta attim geri kaldirdim vs vs sonra aradim ulasamadim ondan sonra da o da engel atinca film koptu😂
Bilmiyom ki amaan😂😂 ama mezun olunca da hepten kopacak iste
Ayy hayirlisi insallah djsjsjsj😅
Ama hemen kaldirdim geri yani o an cok farkli bi durum gelisti cok kırdığı icin bunu yaptim ama zaten geri kladirdim ondan sonra aradim baska bi numaradan acti konusmadi ve engelledi iste
Nasıl yabi iyi seyler derken anlamadim seni?
Gecen yil oldu
Zaten o kadar cok kirginim ki cekiniyorum tekrar kirilmak beni mahveder ama amacim zaten barismak degil
Iste mezun olcam diye aklima geldi ama dediigin gibi😅
😂😂😂kadir kıymet bilmiyor eller anacım
🤣🤣.😂😂😂
Değişir belli olmaz
O kadar önemsiyorsam ayrı durmam zaten
Artık bilgeyim yazmıyorum
yazarım
Sence ben yazmali miyim mezun oluyorum (üni ) onu bi daha gormeyecegim
Ben genelde engelleyenlerdenim habxhs
Zaten engelledi ama veda olsun diye
Mezun oluyorum ve onu bir daha görmeyeceğim üni
yapamazdım
Yazarım
Sence doğru mu olur?
Yok. Kendimi küçültmem
Yazmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?