
Müzik, Resim ve birçok sanat dalının insanın ruhani ve psikolojisine iyi geldiği söylenir peki siz ne diyorsunuz?

Müzik, Resim ve birçok sanat dalının insanın ruhani ve psikolojisine iyi geldiği söylenir peki siz ne diyorsunuz?
Evet ama her karakterisin söylemem her karakter farklıdır bazıları sana da kendi ruhuyla bağdaştırır bütünleştirir ve iyi hisseder bazıları var sevmez sanat onları boğar darlar..
İnsan bence bu tarz alanlara yönelince özüne dönüyor. Bir müzikle, bir resimle… Sonuçta bu tarz alanlar insanın birnevi kendi iç dünyasını yansıtıyor, anlatmasına yardımcı oluyor. Bu da insana iyi geliyor
Evet inanıyorum. Bazen insanın söyleyemediğini sanat anlatır, o yüzden insana iyi gelir.
Sen benim kalbimin anlatamadığı en güzel şiirsin. ❤️
Kur'anın rahatlattığı gibi sanatında etkisi var resim çizip kafanı boşaltıyorsun.
Cevap
6Cevap
evet inanırım
İnanıyorum resim yaparken veya bir şarkı söylerken gerçekten mutlu oluyorm
Sanat depresyonu önler
Hobiler aktiviteler Zihni susturan şeyler
kesinlikle çok doğru... hatta bircok hasta çocuk ve yetiskin insan sanatla tedavi ediliyor..
Resim çizmek beyni rahatlatıyor diye biliyorum olabilir
Evet inanıyorum.
Bedeni bilmem ama ruha evet
Kesinlikle yok. Deli saçması bir düşünce.
Evet müzik ve resim iyi geliyor bana.
Evet kesinlikle
Ben kendim ressamım. Depresyon - anksiyete hastalığım var yıllardır. Çok iyi geliyor ruh halime
İnanıyorum sanatla uğraşan insanların da daha sakin yapıda olduklarını fark ediyorum.
Evet. Yepyeni bir insan yapıyor
İnanıyorum
İnanıyorum evet
İnanıyorum
Evet inanıyorum
İnanırım.
Evet inanıyorum.
maalesef inanmıyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?