Eğer yaptığı eleştiri yapıcı değil, yıkıcıysa çok güzel çizerim 🤷♀️

Eğer yaptığı eleştiri yapıcı değil, yıkıcıysa çok güzel çizerim 🤷♀️

yıkıcı eleştiriye ihtiyaç duymadığını düşünmen büyük özgüven sorunu. kendine dair endişelerin var ve kimsenin bunu sana söylememesini istiyorsun. ve evet bu bazen yıkıcı eleştiri şeklinde gelebilir.
öte yandan sırf eleştirdi diye birilerini çizmen onlardan çok da farkın olmadığını gösterir. özgüven sahibi insan yapılan eleştiriyi alır değerlendirir, doğruysa hakkını verir doğru değilse yanlışlığını anlatır. eleştirenden kaçmaz.
Özgüvenim gayet yerinde çok şükür..
bunu saklamaya çalşan kimse özgüven sorunum var demez ztn.
Ya he he..
👍👍🖐️
Şapkamı önüme koyar uzun uzun düşünürüm yaptıkları eleştiriler de doğruluk payları var mı yoksa karalama mı eğer amaçları karalama olduğunu anlarsam çizerim
Eleştirinin nasıl söylendiği önemli aslında. Düşmanlık besleyen birinin yaptığı eleştiri rahatsız edici olur zaten. Yapıcı eleştiriler geliştirir.
Yaptığı eleştiriye bağlı Senin de açıklamannda yaptığın gibi yapıcı değil Eleştirmek için eleştiriyorsa dikkate dahi almam..
Cevap
28Cevap
Eleştirme niyetine bağlı kötüyse tek kalemle silerim ettiği pisliği tek cümlede dökerek.
Yıkıcı sözlere karşı kalemle bir çizim yapmak bazen rahatlatıcı olur; ama çoğu zaman sessiz kalıp kendini kanıtlamak daha etkili.
Yapılan eleştiriye bağlı eğer gerçekten iyiliğimi düşünen biriyse teşekkür ederim, ama eğer fesatlığina yapılıyorsa söz hakkı tanımam.
Hayır çizmem kolay kolay insanlar eleştirebilir iyide olsa kötüde ama sınırı bilmeyenleri tahammül edemiyorum...
İnsanlar ile pek muhattap olmuyorum yüzüme konusamayn arkadan konuşan vardada duymuyorum muhattap olmadığım için
Kasten yapıyorsa ve bunu özellikle topluluk içinde yapıyorsa çizerim ki çok çizdim. Ama çizmeden önce onu orada gömerim
Haklıysa eyvallah ama boşsa çöpe atarım kaleme yazık.
Ben direkt sayfayı koparıyorum ne efor harcıycam awq adhfhf
Çizmem çünkü güzellik de kötülük de bakanın gözündedir
Saygısız ve seviyesizceyse , içi boş apt**lca eleştiriyse evet üstünü çizerim. Sonra umursamam🙂
S*lak sal*k konuşuyorsa hased addederim. Mesafe koyarım.
Çizerim, çünkü ben öyle biri değilim etrafımda da olamaz
ya bile korum. şu an etrafında kimse yok kalmadı o derece
Üstünü de çizerim altını da çizerim doğduğuna pişman ederim sitedekiler iyi bilir
Merhaba. Yaptığı olumsuz eleştirinin dozunu alıyorsa seviye bakımında vs de evet çizerim
Benim hakkımda saygısızca eleştiri yapan insanların üzerini çizerim.
Haddini aşmadıkları sürece eleştiriye açık birisiyim 🥳
Yapıcıysa dinlerim, yıkıcıysa mesafe koyarım.
Herkesi silmek yerine ayar çekmek daha mantıklı.
Üstünü çizebiliyorsam aklımla yazmışımdır ismini, eksileri ve artıları tartıp, bir tutam da merhamet ekleyip tekrar bakarım duruma
Olumlu yapıcı eleştiriyse çizmem ama kafalama amacıyla bişeler diyosa muhatap olmam daha
Elşieştirinin haklılığı önemli
Eleştiriye açığız ama saygılı
Hayır her zaman değil
Kesinlikle affetmem çizerim
Kimin, nasıl yaptığına göre değişir.
Doğru eleştiri yapıyorsa sorun etmem dinlerim.
Dediklerine ve usulüne bağlı bunu cevabı
Ne dediğini bile umursamam
Bu kadr kotysem sktrgt derim yani
Yıkıcı ise çizerim
Saçma sapan bir eleştiriyse çizerim
Çizdim gitti
Hakaret yoksa hayır
Salamancalar eleştirilemez
Çizeriz
Evttt
Dikkate bile almam
Yok severim
Tabikide cizerim
Hayır.
Çizerim tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?