Eşim sürekli telefonla uğraşıyor, tango kursuna yazılmam sizce hata mı oldu?

Dedim ona birlikte vakit geçirelim, telefonunla sürekli oynuyorsun, biriyle konuşuyorsun dedim, yok, inkar ediyor. Dün kitaplar falan gördü, kursa başladın dedi, evet şeklinde cevap verdim. Yok, dans edemezsin başka bir adamla, ben de gideyim başka kadınla dans edeyim, iyi olur mu dedi. Zaten konuşuyorsun, dans da et dedim, sustu. En sonunda bu evlilik devam etmesin, ben kabul etmiyorum bu şekilde devam etmeyi dedim, vurdum kapıyı gittim. Hak etmemiş mi, sohbet yok evde, sanki evde kimse yokmuş gibi bir evlilik.

Eşim sürekli telefonla uğraşıyor, tango kursuna yazılmam sizce hata mı oldu?
Cevapla