Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Maalesef ki bazı insanlar bencil olabiliyor umursamaz davranıyorlar evet kavga sebebimi olabilir haktır ama bana kalırsa oturulup sakince konuşulmalı çünkü hayat inanın bana o kadar kısaki gerek yok olmuyorsa zorlamanın alemi yok kimseyi çekmek veya mutlu etmek için kendimizden vazgeçmenin faydası yok her şeyi ama her şeyi hak edene vereceksin ki değer göresin yoksa kendimizi yıpratmaktan başka bir şey yapamıyoruz o yüzden beni size tavsiyem sorunları sakince dile getirmeniz eğer ki olmuyorsa yapılacak şey belli yolları ayırmak yoksa işin sonunda olan 1 kişiye olur iyi günler
13 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim bibotcum
@wkertenkele sen geldun aklıma ula 😅 - 4 ay
Akillardan cikmam bn😬😬😎
En İyi Cevaplar
Kavga etmek için sebep mi arıyorsun? Hemen anlatıyorum. De ki sen bu saate kadar nerdesin? Adam mısın sen? Seni mi beklicem? Benim hayatım seni beklemekle mi geçicek? Lan
Yemek tenceresini fırlat , sesini'de yükselt abla , kendine çeki düzen var kuzum çocugu !! Seni burada ben mi beklicem lan , 2,3 bardak kır , yeter bee sıkıldım senden ! Aynen bu yazdıklarımı yap , ama sesinin gür çıksın abla 1 gün geldiginde gece bunları yap, ertesi gün hatta yarın sabah çilingiri çagır. Evin kapısının anahtarını degiştir. Gece geldiginde giremesin, kapıyı açma gece, 😂 sana ne akıl verdim. Tanrı beni affetsin hdjfnfng
053 Yorumla
Soran4 ayAz sakin bunları okuyacak kafa yok bizde da
Soran4 ayBoşamayacam buna kocamı boşanır kız 😀
Soran4 ayO kadar çocuk yapmışım kim bakacak onlara kavga naz yaparız biraz ne yapalım. Nerelisin
Soran4 ayDoğulumusun tamam dikkat et burdakilere olur mu sapık hepsi
Soran4 ay@BJK_67 Evet vardı eskiden iyi insanlar şimdi çoğu sapık
Soran4 ayAynen öyle insanlardan soğutullar 2 senedir sık girmemeye başladım boş çok
Soran4 ayÖyle olsa kullanmam ben anonim daha iyi 😀Kimseye anlatamadığın derdini burada anlatabiliyorsun.
Soran4 ay@BJK_67 Cinsel kategoriyi kapat görünmez. Msjda kapatınca rahat ediyor insan
Soran4 ay@BJK_67 Hadi hayırlı Ramazanlar ben yatayım sahur var herif , çocuklar sahur ister iyi geceler
Soran4 ay@BJK_67 Allah razı olsun
Soran4 aySağol sende
- Aile & Toplum konusunda 991 cevap paylaştı.
4 ayAşkım eğer kahvede takılıyorsa ve gerçekten öyleyse üstüne gitme cafede çalışıyorum adamlar arkadaşlarıyla geliyor oyunları oynayıp gidiyor dışarda karı kız peşinde koşacağına başka gizli saklı işler yapacağına kafede arkadaşlarıyla boş boş takılmasını tercih ederim. Onun dışında eşinin umursamaz oluşu sıkıntı onunla sert bi dille konuş uyar ağzının payını verki dikkat etsin
11 Yorumla
Soran4 ayCafeye gitmez müsrif lik olarak görür kahveye gidiyor. Kızdım haber ver vs diye bir surat astı
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
4 ay24 yıllık evliyim 24 sene içerisinde arkadaşlarımla 24 kere buluşmuşumdur kahve Bu arkadaşla birlikte vakit geçirme nedir ya Ya kardeşim bu işlerin hepsini Beklerken yaptım artık Evlendin eşine evladına Ailene zaman ayır tüm gün kahvenin kokusunu çekiyorsun sigara kokusunu alıyorsun üzerine sonra geliyorsun eşini çoluğuna çocuğuna o sigara kokusunu nefes ettiriyorsun
220 Yorumla
Soran4 ayBu doğru ama hergün gitmiyor arada bir arkadaşlarıyla vakit geçirmek için
- 4 ay
O zaman fazlaca şikayetçi olmayalım bu durumdan
Soran4 ayŞikayetim yok eskiden çok kavga ederdim sorumluluklarını yapmaz sürekli kahveye giderdi diye. 30 dan sonra bir relaks sım ya. Arkadaşlar gaz veriyor biri benimki 6 dan sonra eve giremez diyor diğeri evlendi arkadaş bitti diyor. Aramız çok iyi tahrik ediyorlar sanki kavga edeyim diye. Bana sıradan geliyor bu sorumluluk larını yaptığı sürece ne yaparsa yapsın modundayım son 3 senedir
- 4 ay
Evliliğin kaçıncı yılındasınız
- 4 ay
Nedir eşine sorumlulukları sence
Soran4 ay14
Soran4 ayBenimle çocuklarla zaman geçiriyor evin eksiği gediğine bakıyor
- 4 ay
Seninle sohbetler nasıl yani akşam sohbet edebiliyor musunuz yoksa evde telefonlar farklı farklı şeylerleme farklı farklı hayatlarlar mısınız
Soran4 aySohbet ediyoruz hatta eve gelir gelmez gözümün içine bakar kahve içelim karşılıklı der. Eskiden gelir tel elinde balkona tüyerdi şimdi tam tersi
- 4 ay
Elindekinin hizmetini anladı galiba
Soran4 ayEvet eskiden kölesiyim gibi davranırdı abisi ve benim erkek kardeşim evlendiler onların eşleri eşimin aklını başına almasına sebep oldu. Biri maddi doymuyor diğeri manevi sürekli istiyor karakolluk ediyor. Eşim baya bağlandı bana
- 4 ay
Bunda da senin payın Demek ki çok önemli sende duracağın yeri bilmişsin güzel bir davranış göstermişsin dik durmuşsun
Soran4 ayVarında yokunda yanında oldum. Aşırı zor günler yaşadım evladıma bez alamadığım Mama alamadığım günler oldu stresten ailesiyle uğraşmaktan sütüm kesildi. Ailesi üstüme gelirdi mama zararlı boşa harcama yapıyorsunuz falan. Onların yaşattıkları olumsuz meselelerden sütüm kesildi. Yıllar sonra eltim taa başka ülkeden mama getiriyor muş kızına ona tek laf demediler. Bana çok zor günler yaşattılar. Eşim şu an hepsine mesafeli pskolojik sorunlar yaşıyorum ailesi yüzünden. İnsan içine çıkamaz oldum bu nedenle ilgileniyor daha iyi davranıyor bana
- 4 ay
Sen bundan hiçbirini hak etmiyorsun ne kadar iyi bir annesin ne kadar güzel bir annesin
Soran4 ayşu an hak etmediğimin farkında. Ailesinden 5 kuruş almadım. Gün oldu çocuğuma takacak bez alamadım poşet taktım atlet sıkıştırıp. Ya neler neler hep ailesinden dolup nasıl anne nasıl kadınsın derdi. Şimdi oda çok pişman ama bende çok yorgunum çocuklar olmasa 5 dakika nefes almaya mecalim yok. Hakkınızı helal edin sizinde başınızı şişirdim
- 4 ay
Yok çok güzel dinliyorum seni dertleşmek güzeldir paylaşmak güzeldir Yeter ki doğru insanı bul paylaşmak için
Soran4 ayBenim toplantıya yetişmem gerekiyor Allah a emanet olun. Teşekkür ederim.
- 4 ay
Peki o zaman sana güzel bir gün dilerim Vaktin olursa yazarsın bir ara
Soran4 ayTeşekkürler Allah a emanet
- 4 ay
Hoş geldin
Yapay Zeka Cevapladı
Evde onu beklerken ulaşamamak çok can yakar 💔 Hele bir de nerede olduğunu bilmeyince huzursuzluk artar.
Bu durum kavga etmek için değil konuşmak için güzel bir sebep. Öfkeyle değil sakin bir dille duygunu anlatman kıymetli. “Merak ediyorum, yokluğunda kendimi değersiz hissediyorum, haber vermeni isterim” demen çok işe yarar 💬
Duyguların körelmedi merak etme. Aksine hislerin çok canlı, sadece bastırmaya alışmış olabilirsin. Kendini suçlama. Bu durum devam ederse sınır koyman da gerekir. Senin huzurun da en az evlilik kadar önemli 🌿💕00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
- Aile & Toplum konusunda 854 cevap paylaştı.
4 ayKahvede olması hadi neyse de telefonları açmaması doğru değil, aynını sen yapsan başına gelmeyen kalmaz ama kendisi yapınca normal görüyor herhalde.
01 Yorumla
Soran4 ayBu konuda tepkimi koyacağım
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 4 ayboşan geç
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)4 ayKocan senin her türlü ihtiyaçını karşılamak zorunda. Senin karnını doyurmak, kıyafetini almak, ruhun ve bedeninin ihtiyaçlarını gidermek zorundadır. Sana ilgi göstermek, sevmek, saygı göstermek, şefkat göstermek, koruyup ve kollamak zorundadır. Bunlar karşılıklı değerlerdir. Eğer seni cinsel olarak doyuramıyorsa ve ilgi - şefkatte bulunmuyorsa bunları arama, bulma ve giderme hakkın vardır. Bende çok uzun süredir yalnız, olgun, tecrübeli, sadık, arzulu ve doyumsuz erkeğim. Saygı ve sevgi olmaza olmazımdır. Hayatımda olmanızı çok isterdim!!!
11 Yorumla
Soran4 ayYürü git şurdan
Gizli Üye(30-35)4 ayTam bir ponçik olmayan 🐻. Çok üzgünüm ama saygısızlık bu yaptığı. Karşına al konuş. İnsan hiç eşine haber vermez mi yemeğe gelmiyorum diye. Kahveye gittin madem o zaman çok kalma bir zahmet. Kahve kültürü o kadar iğrenç ki. Zamanında padişahlar bile yasak koymuş 😂 boş muhabbet boş zaman
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Kavga sebebi çünkü seni merakta bırakmamalı
Seni merakta bırakmak onun için bir şey değiştirmiyorsa seni çokta önemsemiyor, cepte garanti görüyor demek ki
Tavır koymak şart ama bana neden cevap vermiyorsun etmiyorsun değil, hiç umrunda değilmiş gibi hiç sormicaksın nerdeydin kimleydin
Zaten bunu istiyorlar, hâlâ arzulanıp arzulanmak istemediğini görmek istiyorlar (evli erkekler daha çok istiyor 🤮)
Bir de kahvede olduğu bile meçhul, bi halt yiyor bu11 Yorumla
Soran4 ayHayır kahvede olduğu kesin de ama kızarım neden telefonu açmadın diye
Kavga değil ama bence birbirinizi özlemeniz için uzak durun birbirinizden 3 ay babanların eve git ama kavga ettik deme biraz beni özlesin de. Baktın unutmuş seni boşanmalısın evet çok zor bir şey boşanmak ama artık yapmak zorundasın. İlerde çocuğun olur onun hayatı mahvolur.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı. Evvadamın dışarda işi olmaz işten çıkar evine gelirsin ayagj çok dışarda olan adamın karısı başka koca bulur kavga sebebi değil boşanma sebebi aynen bu yazıyı o hırta göster bkmu var kahvede evlenmiş artık otursun çoluk çocuğun geleceğini düşünsün ha tabi adam seni sevmiyorsa görmemek için de gelmiyor olabilir buda çok az bir ihtimal
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayYıllarca yaptı bunu, sonra yerini başka şeyler aldı , aldatmadi ama akşamları evde duramayan Okey bağımlılığından yemeğe geç kalan veya hemen sonra dışarı çıkmak isteyen bir adama donustu. Sorumsuz, ailesine sahip çıkmayan tamamen el iyisi bir adamdı. Boşandık gitti.
10 Yorumla
4 ayBence boş ver sal gitsin odun işte ayı ne beliyon git daha evcil olan daha eril bitini bul evlen kız zararın neresinden dönersen kardır
10 YorumlaEşin hala evli olduğunun farkına varamamış demek ki. Evlenince evine bekçi almıyorsun seni beklesin diye. Hayatı paylaşmak için evleniyorsun. Evet dur demen gerek bu duruma. Mümkünse kavga etmeden sakince. Ses yükseltirsen seni yine anlamayacaktır.
10 YorumlaBelki o anda birisiyle önemli bir konuşma halindedir kendince bir sorunu vardır bir şey olmuştur hemen yargısız infaz yapmayın ilk önce kendiyle bir konuş maşallah sana yorum yapanlar seni boşadı da talip bile olmuşlar gibi bu kadar negatif yorumlar
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 605 cevap paylaştı. Telefonunu açmadığına göre kahvede olduğuna nasıl inanıyorsun
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
4 aySeni rahatsız eden bir durumu söylemelisin eşine bence
10 Yorumla
4 ayÖncelikle bu sağlıklı bir ilişki değil, evlisin ve geç saatlere kadar keyfi kahvedesin? Birde her gün böyle ise durum çok vahim.. Neyse mutlu evlilikler diliyorum yine de..
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Sebep aramak değil mesele; insan merak edilir, haber verilmezse içi daralır. Geç saatte gelmemesi değil, seni yok sayması can yakar. Kavga etmek zorunda değilsin ama bunu konuşmak hakkın.
00 Yorumla
4 ayAl karşına konuş. Deki, ben seni şunun bunun için sevmedim, falanin filanin için sevdim. Ya kendine çakı düzen ver, sevdiğim adam ol, ya da bu iş böyle gitmez, bende evin yolunu bulmam senin gibi. Bahçeni sahipsiz bırakırsan, ya harap olur, ya başkası dadanır.
Başkası düdükler korkusuyla kendine çeki düzen verir merak etme.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 596 cevap paylaştı.
4 ayHic ilgilenme arama bos birak. Hatasinin farkina varacaktir. Eger daha ozgur hareket edip devam ederse bu sefer kisa sure kus kal. Bu rahatligi sen ona verdin ufaktan ipleri sik. Bir den olmaz.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı. boş ver sende arkadaşlarınla dışarı çık aynı şeyi yap, bakalım kavga sebebi mi değil mi görürsün
04 Yorumla
Soran4 ayAma ben kadınım o saatte çıkamam
Soran4 ayDeneyeyim bir
4 aybence kavga değil ilişkinizi vözden geçirme nedeni, karşına alıp konuş, ev arkadaşın değil kocan.. gitmesin demiyoruz ama herzaman olmaz
02 Yorumla
Soran4 ayZaten arada bir gidiyor
- 4 ay
seninde arkadaş ya da ailenle özel zamanların olsun, yani özel alan oluşturun daha sağlıklı ilişkiniz olur

Yani
Ihmal etmek aski sevgiyi bitirir01 Yorumla
Soran4 ayYoo etmiyor zaman ayırıyor bazen geç saatlere kadar kahveye gider
- Aile & Toplum konusunda 610 cevap paylaştı.
4 ayTepsinde boza pişirmelisin
Evli adam karısını evde yalnız bırakmamal
Nezaketen ve sorumluluk gereği026 Yorumla- 4 ay
Kavga sebebi olduğu kesin
Soran4 ayAma kötü davranmıyor ki bana aramız çok iyi. Geç gelmesi kavga sebebi mi ki
- 4 ay
Evlilik emilen şey hayatı müşterek yaşama bakidir
Evlenen birey bekar değildir artık BİZ olmayı seçen birey hem kendisi hem iş için ortak planlar yapmalı
Eski Alışkanlıklar arkadaşlıklar şekil değiştirmeli eşle yapılabilecek aktiviteler artmalıdır
Sorumluluk bilinci gelişmeli hangi konularda ne kadar yükümlü olduğunun farkında olmalıdır - 4 ay
Bunlardan uzak adam kavgayı da kısıtı da kanepeyi de hak eder
Soran4 ayBana zaman ayırıyor seviyor problem değil benim için geç gelmesi arkadaşlar kız geç gelmesin evli adam diyorlar
- 4 ay
Olmadı şimdi
Başkalarını değil seni rahatsız etmeli
Bu hali
Sen rahatsız değilsen şikayetçi olma bu durumdan
Memnunsan yaşa gitsin
Arkadaşlarının değil senin kocan sonuçta
Yanında olmasını sana ilgi göstermesini zamanını seninle paylaşmasını istemiyorsan ya da bunlar önemsiz ise neden evlendin
Soran4 ayBanada ayırıyor zaman hep yapışık yaşamak banada tuhaf gelir. Sorun değil o zaman bu
- 4 ay
Sen sorun yapmıyorsan sorun değil tabi
Ama sen şinde alışkanlık yaparsa çok ihtiyacın olduğu zamanlarda yalnız hissetme ihtimalin yüksek
O zamanda sen hayatında yeni birisine ihtiyaç hissedebilirsin
Soran4 ayİhtiyacım olduğunda yanımda zaten.
- 4 ay
Şimdilik öyle
- 4 ay
Ama şu anda bunu arkadaşlarının baskısıyla da olsa sorgulaman aslında yanında olmadığının göstergesi
Yanında olsaydı bu sorunu onunla konulur paylaşır ortak cevapları beraber bulabilirdiniz
Soran4 ayYoo onlar kavga ediyorlar bu sebepten ben mi onlar mı hatalı diye bir sordum. Biri zaten 6 dan sonra kocası eve gelince kıyamet koparıyor adamı eve hapsetmiş balkonda bile adama yapışıyot kocasını kapacaklar sanki
- 4 ay
Siizn bir dengemiz yok kadınlar olarak
Erkeğini yanında istemekle uzakta tutmak arasında orta bir karar yok mu
Soran4 ay😂😂😂😂bilmem
- 4 ay
Hem erkeğim hem şimden gitmesin hem de sık boğaz etmesin diyorsunuz
- 4 ay
Çabuk mu bıktınız acaba
- 4 ay
Hem erkeğim elimden gitmesin hem de sık boğaz etmesin diyorsunuz
Soran4 ayCanı sağolsun da ne bileyim dert etmiyorum arkadaşlar çok sık boğaz ediyorlar eşlerini gibi geliyor bana
- 4 ay
Kaç yıllık evlilik
Çocuk var mı
Soran4 ayVar 15 e yaklaştık
- 4 ay
Opo maşallah
- 4 ay
Güzel
- 4 ay
Şimdi de kahvede mi hala
- 4 ay
Derler ki
Katranı kaynatsan olur mu şeker. Cinsini s……m cinsine çeker..
Bu adamın değişmeyeceği zaten 15 senedir belli.
Konuşarak küserek vs düzelmemiş.
Bundan sonrasında da düzelmez
Soran4 ayDüzeliyor tepki koymuyorum sıradan geliyor sıradanlaştı
- 4 ay
Adamdan hayır yok
Çocuklarınla kaliteli ve konforlu vakit geçirmemin yol ve yöntemlerimi bulmalısın
yapay zeka yazmış zaten ne yapman gerektiğini umarım kahvededir
15 Yorumla
Soran4 ayKüçük yer bura gidecek biyeri yok karı atması için arabası da yok
Soran4 ayAman gözüm görmedik ten sonra naparsa yapsın 😃😃30 dan sonra kıskançlık damarım gitti
Soran4 ayUmursamadın mı daha çok peşinden koşuyorlar boş ver
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayQdam aylak aylak geziyor sen buna hala kocami diyon
02 Yorumla
Soran4 ayGünlerdir gitmedi hemen eve geliyor.
- 4 ay
Kandir bakalim kendini. Nasilsa gene ayni yere geleceksin. Degisecegini sanma
4 ayooooof engelle gec yoluna bak iste ac bosanma davasini sende kurtul oda kurtulsun daha neyin hesabini yapiyorsun ya
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
s 4 ayGayet haklısın. Hiç değilse hesap vermek zorunda. Bekar gibi takılmak istiyorsa hiç evlenmemeliydi
01 Yorumla
Soran4 ayAkşam kızcam telefonu neden açmadı diye hesap sorayım bir
4 ayKaveye gitsin hep evde de duramaz adamlar. Ama telefonu açmaması bana şüphe uyandırdı😡
03 Yorumla
Soran4 ayEşim çok kıskanc tır kahvede telefonu açmaz erkeklerin içinde olduğu için
- 4 ay
Ne alaka üstüne mü çıkıyorsun sanki adamların
Soran4 aySevmez açmaz huyu bu dışarda dönüş yapar bana kahvede açmaz
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
4 ayBu devirdr kahveye giden adamı nerden buldun? Digor da mı yaşıyorsunuz kahvehane mi kaldı artık
01 Yorumla
Soran4 ayBişey olmaz
4 ayÜstüne gitme adamın erkek sıkılır boş durunca
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı. Sende ona aynısını yap ararsa açma dılarda gez dolaş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 ayEvet, kahveye gitmek iğrenç bir şey, sen kendini yakmışsın, ayrıl, yurtdışında yaşa, hayatını yaşa
08 Yorumla
Soran4 ayVatanıma aşığım ne işim var yurt dışında eşim Le konuştum. Bugün erkenden gelmiş
Cevap sahibi4 ayTürkiye'de hayat yok, neyine aşıksın, aklınız salatalık yemekte tüm kadınların, bir salatalık bulup yiyince dünyadaki en önemli şeyi yaptım zannediyorsunuz.
Soran4 ayTerbiyesiz iğrenç herif kes sesini
Cevap sahibi4 ayKendinizi geliştirin kadınlar olarak
Cevap sahibi4 ayÇalışmıyorsunuz çoğunuz, sizin yüzünüzden her şey pahalı oluyor
Soran4 aySana mı sorcaz evde otur çocuk bak
Cevap sahibi4 ayÇalışacaksınız
Soran4 ayÇocuk bak evde oturup çalışırız biz
- Aile & Toplum konusunda 346 cevap paylaştı.
4 ayKavga sebebidir elbette ama altta yatan sebebe odaklanmalısınız bence
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
4 ayAdam boynuzluyor seni teli acmamasindan belli
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayTabiki kavga sebebi. Hayatında farklı birinin olduğunu kabullenememiş hala bekar gibi yaşayan sorumluluklarının farkında olmayan biri görüyorum şu an. Boşansan yeri var
00 Yorumla
4 ayAynısını yap devam ederse zaten sevmıyordur gerisi sende.
00 Yorumla
4 ayKahveye gidip oturduğu masaya otur zerre kadar delikanlıysa bir daha gitmez
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 822 cevap paylaştı. Kesinlikle kavga ederim. İstemiyorsan giderim burdan derim hatta
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 815 cevap paylaştı. Kahvede vakit geçirmek nedir saçma sapan evde ailen dururken
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayNedense böyle eşler kıymetli oluyor. Beyefendi, kariyerli, eşinin bir dediğini iki etmeyen, evinden başka bir dünyası olmayan aile babaları ise kıymetsiz oluyor
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sebebi değil, iki medeni insan gibi karşınıza alın konuşunuz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 609 cevap paylaştı.
4 ayTabiki kavga sebebi sorumluluklarının farkına varması lazım
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
4 aySon durum nedir? Kocanın kahvede olduğuna emin misin o da önemli tabi
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
4 ay- Çöp ruhlu yaratıklarsınız başka bir şey değil
01 Yorumla- 4 ay
Saf mısın bilmiyorum Hatun ama tuhaf olduğun kesin açacaksın ağzını o ite bir güzel kusacaksın hem de çok sağlam kusacaksın sonra da kapının önüne koyup basacaksın tekmeyi Bir hafta boyunca evi almayacaksın Eti nerede ne b** yerse yesin kafası evliliğe uygun olmayan yaratıkların evlenmesi Kanunen yasaklanmalı sorunu okurken tiksindim
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
4 ayKavgayı bırak devam ediyorsa boşqnmaya bile sebeptir
00 Yorumla
4 ayVay ne, kahve kültürü olan biri kalmış, nerden?
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 aykim bilir ne haltlar karıştırıyordu da hangi kadının üstündeydi de telefonu açmadı kadınlar onu alttan üstten doyurmuşlar merak etme
02 Yorumla
Soran4 ayBoş yapma kahveye gidiyor
Cevap sahibi4 aysen öyle san
4 ayhaber verebilirdi seni tınlamamış bile bence kavga sebebi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Hep böyle bir durum varsa evet. Bu kadar sorumsuzluk olamaz.
00 Yorumla
4 ayDeğil boşanma hakim böyle bir şey için boşamaz asla
00 YorumlaEve almam ben tecrübe..
30 YorumlaKavga etmek için sebep değil bence, ama klinik psikoloğa gitmek için bayağı iyi bir sebep. Kavga ile hiç ama hiç bir sonuç elde edemezsiniz. Ne kadar erken destek alırsanız o kadar iyidir. Çok ciddiyim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayEvet kahve neysede telefon açmaması iyi değil ona kaldıysa benim eşim 7 24 burada ben napayım kafayı yicem...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayBosanmak istiyorsan neden sebep arıyorsun. İstemiyorsan neden bunu dillendiriyorsun
01 Yorumla
Soran4 ayBaşlığı yapay zeka değişmiş
Şaka gibi sormuşsun boşanma sebebi bu ortada aile varsa bu aileyi ayakta tutmak hem kadının görevi hem erkeğin görevi bu kuruluşta ilgi sorumluluk yoksa evlilikte yoktur
10 YorumlaSana gaz vermek istemediğim için çok bişey demiycem ama kesinlikle sorun
10 Yorumla2- 3 kere olur , ama devam ediyorsa bundan başka bir iş var
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)4 aykızzzz bu ahlaksız kahve bahanesi ile kesin seni aldatıyooo... ayyyy kıyamamam sana yaaaa
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayKavga sebebi ama kavga etmeden önce bir süre konuşarak çözüm üret
18 Yorumla
Cevap sahibi4 ay@4seasons değilim
Cevap sahibi4 ay@4seasons sana yakın
Cevap sahibi4 ay@4seasons İstanbul. Var bu yaşlarda da ama bizler ortaya çıkmayiz ergenler sarmış iken buraları. Gerek de yok
Cevap sahibi4 ayKonumuz bu değil. Bu şekilde kimseyi bulamazsınız, kendinizi yani görünüm vs belli etmeniz gerekir. Bol şans
Acaba kahvede mi o da var? Bir insan neden kahveye gider ki ya. Git halı saha da maç yap eşinle sahil de yürüyüş parkurunda yürüyüş yap ne bu közcülük aşkı ya.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayKöy kahvesindemi takılıyor şehir mi duruma göre değişir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 aySıcak ahırdan Dana kaçmaz diye bir söz var. Adamı evde tutmanın yollarını düşün.
00 Yorumla- Devamını Gör (76)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 