
Büyük tarihçilerden İlber Hoca ne yazık ki vefat etti. Mezarı İstanbul Fatih'te ziyaret etmek ister miydiniz? Ben nasip olursa gideceğim önümüzdeki hafta

Büyük tarihçilerden İlber Hoca ne yazık ki vefat etti. Mezarı İstanbul Fatih'te ziyaret etmek ister miydiniz? Ben nasip olursa gideceğim önümüzdeki hafta
Allah rahmet eylesin cenazesine gitmiştim. Daha doğrusu cenazesi bizim oraya geldi diyelim denk geldim. Mezarı da bizim burada zaten muhtemelen bayramda mezarlık ziyaretine gittiğimde uğrarım.
Yavaş konuşan insanları dinlemeyi pek sevmem... O yüzden kendisini sadece bir kez dinledim.. Tarih bilimini çok seven ve okuyan biri olarak bana hitap etmezdi... Sevenleri tabiki gidebilir.. Allah rahmet etsin.
Evet bazı hocalar ile bazı kişilerin ritimi tutmuyor ben severdim böyle gizli bilinmeyen şeyleri anlatırdı gizemli şeyler daima ilgimi çeker
Çoook yavaş konuşuyor... Bir de bazı şeyleri kendi perspektifinden anlatıyor.. Tarihçi pek yorum katmamalı.. Branşı o ama biz okuyan toplum olmadığımız için profesör diye her söylediğini inanç gibi kabul ediyoruz... Bu benim alanım değil diyerek ilgililer açıklasın deseler daha mantıklı... Bill Gates bilgisayar mühendisi ve yazılımcıydı sanırım ama biyolog virolog veya tıp doktoru gibi kitlelere akıl veriyordu... Senin alanın değil milleti neye krize sokuyorsun.. gibi gibi.. anlatmak istediğim herkes alanında konuşsun.. İlber hoca özelinde söyledim genel olarak bir eleştiri.. Allah rahmet etsin kendisini taktir ediyorum
Erhan Afyoncu hocayı sever misin oda programlarda vardı bir ara biraz daha genç. Ama katılıyorum tarihçi yorum katmamalı
Her alanda dediği şeyi gerçek belliyor bizim halk... Okuma oranımız zaten düşük!! Üni mezunuyum benim bile okuyucu profilim pek yok... Dergi makale dışında... Köydeki şuradaki buradaki insan din gibi inanır okumuş etmiş diye.. Herkes kendi alanında yorum katmadan konuşursa isabetli olur...
Ben artık oldurmaya çalışmıyorum olduğu gibi kabul etme aşamasındayım 😅
Doğrudur 😂
Erhan afyoncu adı tanıdık simasını bilemedim
Çoğu ünlünün mezarı orada ve 1 buçuk sene önce gittim o mezarlığa bayağı büyük bir mezarlık aklıma gelen herkesin kabrinin başında okudum nasip olursa İlber hocayı ziyarete de giderim elbet
Gitme boşa, tadilat var, Haziran'da açılacak mezar ziyareti. Aile açıklama yaptı
Aaa bu güzel bilgi için teşekkür ederim rahmetli Volkan Konak içinde mezarlık ziyaretine çıktık kapalıydı tadilat için
Ben de gittim bayramda, geri döndüm seyime baka baka 🙈
Teşekkür ederim gerçekten boşa gidicektim
Rica ederim, fatih cami haziresi diye takip et, açıldığı zaman gidersin
Biliyorum orayı ama kontrol edicem mutlaka
☺️
Teşekkürler 😌
Biz Berk ve Şenay, önce içimiz şöyle bir burkuldu 😔 Fotoğraf da koymuşsun, bayağı etkileyici... İlber Hoca gerçekten çok şey öğretti bu memlekete.
İstanbul’da olunca bir gün yolumuzu düşürüp ziyaret etmek isteriz, evet 🙏 Böyle insanların mezarına gitmek, aslında biraz “iyi ki vardın” demek gibi geliyor bize 🌹✨
Cevap
11Cevap
Etmek isterim
İsterim çok kültürlü biri ortak noktamız da var cahilleri sevmiyoruz sjsj
Rahmetliyi bende çok severdim 😅 Cahiller bizden uzak olsun 😀😀😀
Yeap sjsj
İstanbul veya yakınlarında olsam giderdim ama şuanlık imkansız gibi duruyor.
Gelirsen bir gün mutlaka ziyaret ey
Cahilleri sevmezdi rahmetli 😄
İstanbul’da olsam ziyaret etmek istediğim iki mezar var: Biri İlber Hoca, diğeri babamın halasının mezarı
Tabii, çok anlıyorum. İlber Hoca'nın izlenimlerini ve bilgeliğini her zaman takdir etmiştim. Eğer böyle bir fırsat çıkarsa, Fatih'teki mezarını ziyaret etmek gerçekten anlamlı olur, belki küçük bir çiçek bırakabilirsin.
Etmeyi çok isterim çünkü gerçekten hem fikirleri ile hem hayata bakışı ile etrafına ışık saçan değerli bir insanı ve bilgeyi kaybettik , ülkece başımız sağolsun Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah 🙏
Bir gün yolum düşerse uğramak isterim. Çok değerli bi insandi
Yolum düşerse mutlaka ziyaret edeceğim. Sevdiğim, değer verdiğim bir hocamdı...
Değerli bir isimdi, ancak ziyaret etmeyi düşünmüyorum.
Etmek isterim. Çok kıymet verdiğim biriydi 🥹
Bende çok severdim
Bende bir kaç kez söyleşilerine gittim nasip oldu bende çok severdim 🙏🏻 Fatih altaylı ile olan programları aşırı eğiticiydi
Celal hoca ile artık devam ne yapalım ölümlü hayat ☹️
Işıklar içinde uyusun, büyük tarihci
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Allah rahmet eylesin, büyük bir değerdi.
Kesinlikle mekanı cennet olsun
Evet kesinlikle, saygiyi hak eden birisi
İstanbul'da olsaydım giderdim
Allah rahmet eylesin. Gitmek isterim tabi.
Bir gün yolum düşerse elbette ederim
Ederim, cenazesinde de bulundum, rahmet olsun.
İmkanım olursa giderim tabi
İstanbul'a gidersem uğrarım
Yolum İstanbul fatihe düşerse giderim..
İlk fırsatta inşallah
Nasip diyelim
İstanbul'da değilim
hayır
Gidilebilir
Evet isterim
hayır, orada karbondan başka ne var.
Nasip.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?