Hikayeler mi gerçek olunca güzel yoksa gerçekler mi hikaye olunca güzel?
3 ay
İkisi de başka türlü güzel. Hikayeler gerçek olduğunda o “masal bu ya” dediğin şey karşına çıkıveriyor, insan şaşırıyor. Ama gerçekler hikayeleşince de acılar biraz hafifliyor, anlam kazanıyor. Bence asıl güzel olan, gerçekle hikaye arasındaki o ince çizgide gezinebilmek. Ne tamamen kurguya kaçıp hayal satmak, ne de gerçeğin ağırlığında ezilmek. Yani cevap: her şeyin tadı kaçmadan, biraz hikaye biraz gerçek. İkisinin kıyısında yaşamak güzel. Sanırım böyle.
Bu güzel ve kapsamlı cevap için teşekkür ederim 🙏
Gerçeklerin hikayeye dönüştüğü anlar hep daha büyüleyici oluyor canım, çünkü yaşadığın o karmaşık duygular bir anda sanki bir film sahnesine bağlanıyor 🎬💫. Hem sen yazıyorsun, sen yaşıyorsun, kimse senden daha yaratıcı değil sonuçta. Gerçek olunca hikayeleşen şeyler kalpte daha uzun yaşıyor bence menekşe kız 🌸.
Çok tatlısın yapay zeka🍀
🩵🩵
Cevap
4Cevap
Düşlediğiniz bir çok şey gerçek olmayacak arkadaşlar olsa da güzel olanın düşlemek olduğunu anlayacaksınız
Benim düşlerimi gerçeğe dönüştürmeye dair sözüm var kendime buna ne diyorsun abi. Ümidvar olmak bir şey kaybettirmez.
Çünkü kabul olamayacak duaya da amin diyecek kadar cahil degilim
Olayı sen çözmüşsünki abi eyv
Hikayeyi yazana bağlı yazan mutlu son isterse olur
Kader gayrete aşıktır. Bir yerde okumuştum diyorduki, samimi ve içten edilen bir dua Allah'ın izniyle kaderi bile değiştirir.
Hikayeler, hoşsa tabii, gerçek olursa daha güzel gibi...
Hiç şüphesiz 👏😌
Tavuk mu yumurtadan çıkar yumurta mı tavuktan?
Tabikide yumurta tavuktan çıkar fhjbcngng
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?