Sevdiğiniz şiiri ve şairleriyle yoruma bırakır mısınız?

Geldik, çağı gördük ve ürperdik. -Sezai Karakoç

Sevdiğiniz şiiri ve şairleriyle yoruma bırakır mısınız?


Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.
-Özdemir Asaf

Güncellemeler
3 ay
Biriyle gözünü çağdan koruyorsun diğeriyle de sevdiğini başkasının gözünden.
Sevdiğiniz şiiri ve şairleriyle yoruma bırakır mısınız?
Cevapla