Neden insanlar tarihine bu kadar düşman oldu ya da öyle miydi hep?

Sosyal medyada ne zaman bir Osmanlı padişahı ile ilgili güzel bir paylaşım görsem (tabiki herkes değil birkaç kendini bilmez) hemen altına şu yorumlar yazılmış o aslında öyle biri değil, cahilsiniz , sizi kandırıyorlar, o aslında ickiciydi , şöyleydi böyleydi sürekli şöyle bir düşünceleri var kendileri dünyanın sırrını çözmüş müthiş zeki akıllı insanlar biz de cahil cuhelayiz ama mesela paylaşım yapan adam sadece şunu demiş ya sadece şu işte Abdülhamid Han'ın anıyoruz vs vs buna niye bu kadar sinirleniyorsun ki veya cahil felan yazıyorsun kimse bişey demedi ki? Garip yani. Yazık ben tarihimi seven birisiyim Osmanlı padişahlarininda bir çoğunu çok seviyorum onlar gibi olmak istiyorum Allah'ın izniyle ama Türk diye bildiğimiz bu insanlar Osmanlı padişahlarina neden bu kadar sinirliler? Benim aklıma bişeyler geliyor ama tam bilemiyorum yani
Güncellemeler
4 ay
Güncel
Neden insanlar tarihine bu kadar düşman oldu ya da öyle miydi hep?
Cevapla