Teknik olarak tüm ülke osmanlı ailesine ait değilmydi?

siyasi / tarihsel motivasyonla yorum yapmayınız lütfen

sadece kağıt üstündeki mantığını merak ediyorum.

Aslında tüm topraklar osmanlı ailesine aitti diye biliyorum yani devletin kendisi doğrudan o aileye aitti, padişahn kullarım demesi vs aslında öylesine değil bi nevi ağa maraba ilişkisi.

Şimdi biz osmanlı hanedanına ait toprakları ele geçirip hanedanı sürmüş bir ülke konumunda mı olduk teknik açıdan tekrar söylüyorum kağıt üstündeki mantığı odaklanın. meraktan soruyorum

Teknik olarak tüm ülke osmanlı ailesine ait değilmydi?
Cevapla