Ödünç verdiğim kitabı karşı tarafın özellikle geri istemesi sizce garip mi 😅?

Ben birisi bana ödünç bir şey verdiğinde mutlaka bi şekilde geri veririm ve ona iyi bakarım, aynı daireden birisi bana kitap hediye etmişti ve bende birdahaki buluşmamızda geri vermeyi planlıyodum, kendisi bugün bana mesaj attı kitabi almaya gelebilir miyim diye, bende tabi hatta sedece kardeşim var biraz gel bize dedim ama gelmedi bende sadece kitabı verdim, sadece garip geldi bana bu durum ben uygun bi zamanda vermeyi planlıyordum bu şekilde biraz garip oldu

Ödünç verdiğim kitabı karşı tarafın özellikle geri istemesi sizce garip mi 😅?
Cevapla