Evet okuduğunuz aldığınız bir kitabı yanlışıkla tekrar aldığınız oldu mu? Ben geçenlerde kitap almak için kitapçıya gittim Mario Mazaanti'nin "Gördüğüne Asla İnanma" diye bir kitabını aldım ben de bu kitap yok sanıyorum farkettim ki yayın evelri ve ciltleri farklı şimdi hangi yayını okusam diye düşünüyorum. 😄 Peki siz de böyle bir durum oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 🎉
Aldığınız bir kitabı yanlışıkla tekrardan aldığınız oldu mu?
Öğrencilik yıllarımda kütüphaneden alıp okurdum, bu yüzden bazı kitapları kütüphaneden ödünç alıp okuduğumu düşünüp aynı kitabı tekrar satın almışlığım oldu.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Merhaba, Okuduğum kitabı tekrar aldığım oldu fakat aldığımı tekrar almadım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yanlışlıkla bir kitap almadım çünkü alırken çok incelerim. Ama kaybettiğim kitabın aynısını gidip almışlığım var.
Benden alınıp geri getirilmeyen özlediğim kitaplarımı tekrar aldığım oldu.
Aynı durum bende de oldu çok sevdiğim kitabım gitti başka ellere 🤦🏼♀️
Bir parçamız oluyorlar ben içine not almayı çok severim ama dönmeyince yıkım.
Evet ya ://
Hayır almadım. Ama Mario mazzanti kitapları çok güzel okudum bende.
okuduğum kitabı unutmayacağım için almam. baştan savma okuyanlar düşünsün
Olmadı da aldığım kitabı bana tekrardan bana hediye eden oldu
Evet, kapağı farklıydı ve hoşuma gitmişti. Sonradan farkettim
Öğrencilik yıllarımda kütüphaneden alıp okurdum, bu yüzden bazı kitapları kütüphaneden ödünç alıp okuduğumu düşünüp aynı kitabı tekrar satın almışlığım oldu.
Merhaba,
Okuduğum kitabı tekrar aldığım oldu fakat aldığımı tekrar almadım.
Aşk ve gururu alıp okuyup sonra gurur ve önyargıyı almıştım. İkisi de aynı kitapmış. Çeviri yayınevine göre değişiyor
Istersen aşk ve gurur 2 yi yazabiliriz
Evet aldım. İnternetten 2 tane aynı kitaptan sipariş etmiştim bir keresinde. Ayrı zamanlarda.
Ya ben senin yerinde olsam ikisini de aynı anda okur her kelime ayni mı diye kontrol ederdim.
Hayir o kadar zengin değilim
Hayır olmadı kitaplarımı yakından takip ediyorum
Hiç böyle bir durum yaşamadım dikkatliyimdir.
Maalesef oldu.
Sanmıyorum çünkü kitap okumuyorum. :D
Ne yazıkki oluyor arşiv kalabalık biraz
Hediye eden oldu, ben almadım.
İmkansız çünkü kitap alma hobim var hassasım :D
Evet almıştım sonra çok sinirlenmiştim
Genelde aldığım kitabı okuduğum için tekrar almam.
sonsuzdan okumuştum bu kitabı tavsiye ederim
Aynı yayın kapak değişmiş sadece
Ben de şimdi farkettim
Hiç olmadı ve olamazda
Oldu😂😂
Hayır olmadı.
Konusu nedir?
Ya bitane Adam var kitapta gözlüklü falan bi okula gidiyor bu devlet desteğiyle Buyu falaj yapiyolar lumos Mumos avrakadavra falan adını unuttum ama
@yavuzjcw polisiye/kriminal değil mi yani?
Ya bilmiyorum Boyle filmde burunsuz bi adam var hatta kötü onla savasiyolar
Tabiki hayır
Hayır.
Olmadı 😂
olmadı allahtan.
Hayır