Kitap okuma alışkanlığınız var mı, sizi yönlendiren kimdi?

Kitap okuma alışkanlığım dönem dönem oluştu ve bıraktım. Rutin olarak her gün kitap okuyabildiğim bir yerde değilim. Ortaokulda
Türkçe öğretmenimiz lise giriş sınavından dolayı kitap okumayı azaltmamız gerektiğini söylemişti, kpss hazırlıktaki Türkçe öğretmenim ise özellikle kitap okumayı öneriyordu, anlamayı geliştirdiği için 1 senedir okuyodum fakat geçirdiğim süreçten dolayı ara verdim. Sizin süreciniz nasıldı?
Kitap okuma alışkanlığınız var mı, sizi yönlendiren kimdi?
Cevapla