Kitap okumanın asosyal yaptığına inanıyor musunuz?

Arkadaşlar buna kesinlikle inanmazdım, saçmalıktan başka bir şey değil derdim. Ama son aylarda çok fazla kitap okuduğumu farkettim. Yani bir hırsa döndü adeta, haftada en az 3 kitap okuyorum. Yemiyorum içimiyorum tüm paramı kitaplara yatırıyorum. Eskiden de kitap okurdum ama bu kadar sık değildi, en azından alışverişte kesinlikle önceliğim değildi. Ama sevgilimden ayrıldığımdan beri deli gibi kitap okuyorum. ve asosyelleştiği farkettim. Arkadaşlarımla buluşmak boş boş kahve dedikoduları yapmak o kadar sıkıyor ki zaman kaybı gibi geliyor bana, ve bir an önce eve gidip kitap okumak istiyorum. Eskiden çanta, ayakkabı ve özellikle kozmetiğe çok para harcardım, ama şimdi onlarda çok gereksiz geliyor var mıyoğumu kitaplara yatırıyorum. Özellikle dünya klasiklerini ,edebiyat, felsefe ve tarihsel romanlar okumaktan çok zevk alıyorum. İyice asosyalleştim ben :/ aslında bana göre sıkıntı değil ama ailem çok problem ediyor . peki siz, kitap okumanın asosyal yaptığına inanıyor musunuz?
Kitap okumanın asosyal yaptığına inanıyor musunuz?
Cevapla