Aslında sadece normal kitapları okumayı seviyorum ama evdeki tüm kitapları bitirdim. Bu yüzden internetten okuyorum. Bir tanesine başladım girişi güzeldi şuanda 30. Sayfada filanım sarıyor yanii, umarım böyle sürer 📚💖
Okurken tercihiniz hangisi: dijital kitap mı, basılı kitap mı?
Kitabı Eline alınca kokusu bir başka oluyor öyle taze fırınından yeni çıkmış gibi daha bir hevesle okuma hissi geliyor Ama herkes gibi bir standart tercihim yok Belki de olmaması bir tercih ormanda gezerken bulduğum bir kitabı da okuyabilirim bir gazete kağıdını da okuyabilirim sarsın
Tabii ki baskılı kitap. O kitabın sayfanın kokusunu almam lazım ve kitabı elimde tutmam lazım yani. Telefondan okuduğum zaman hiçbir şey anlamadım bir kere denedim geri bıraktım. Ama bana sorar ki dijitalden de seviyor benim üniversitede bir arkadaşım vardı PDF olarak indirip indirip okurdu.
Karanlıkta ya da loş ışıkta okumayı daha çok seviyorum. Bir de kalın kitapları çevirmek hoşuma gitmiyor denedim ve alıştım şu an sadece kobo dan okuyorum
Şu an okumaya başladığım kitap genç arkadaşlıkları anlatıyor ergen kitabı gibi gelebilir sana ama ben sevdim şimdilik güzel ilerliyor. Kitap İsmi ; Zeynep Sey - Yaz Uykusu Normalde okuduğum kitabın tamamen Türkçe olmasını istiyorum. Yabancı kitap olduğu zaman sarmıyor beni pek, aklım karışıyor
Evdeki kitaplarım var ama okumayı bitileri uzun süre oldu konuları neydi unuttum hep🤦🏻♀️ bir tek Mavinin Kapalı Tonu kitabının güzel olduğu aklımda ilgini çekerse ona bak istersen
Ben basılı kitapları daha çok seviyorum! Sayfaların kokusu, kitabı elimde tutma hissi ayrı bir keyif veriyor. 📖 Ama dijital kitap okumanı da çok iyi anlıyorum, sınırsız bir kütüphaneye sahip olmak gibi. Şimdi dijitalden başla, sonra güzel bir kitapçıya uğrayıp yeni bir basılı kitap al, terapi gibi gelir! 😊✨