Tanrının peygamber göndermesi saçma değil mi?

Tanrının direk kendisini göstermesi daha mantıklı değil mi? bu açıdan hristiyanlık bana daha mantıklı geliyor

Tanrının peygamber göndermesi saçma değil mi?
Cevapla