Kitap bizim çocukluğumuzda güzel bir hediyeydi şimdi ise basit durumunda. Açıkçası ne yalan söyliyim bana da kitap hediye edilmesini istemem çok kitap okuyan birisi değilim ve ilgimi çok çeken bir şey değil.
Kitabı gerçekten seven/okuyan/değer veren birine hediye edilmesi, güzel bir bağ kurmasına vesile olur diye düşünüyorum.
Birine kitap hediye etmek, aslında kalbinden bir parça vermektir. Çünkü o kitap sadece sayfalardan değil, içinde taşıdığı anlamdan, seçenin niyetinden de beslenir. Satır aralarına gizlenmiş duygularla kurulur o bağ; bazen bir cümle, bazen bir kelime seni anlatır. Kitabı alan, okudukça seni de tanır. Her sayfada izini hisseder, her paragrafta sesini duyar. Bu yüzden bir kitap, kelimelerle kurulmuş en sade ama en derin bağdır.
Birine kitap yazmak ✏ bence. Her satırında ona ait bir cümleye rastlaması. Kitap hediye edilecekse bazı satırların atını çizip öyle hediye ederim benimle daha çok bağ kurabilir, tanıyabilir böylelikle. 🧐
Evet o da var ikinci seçenek olabilir. Kitap yazamıyorsa şarkı 🎶 söyleyebilir, çizim yapabilir. Benim hayalimde 🎤karaoke gecesi yapmak var. Mesela düet yapmak isterdim romantik bir şarkıda bu özel hissettirir. 🤔
Yani mantıklı ama açıkçası ben sesini beğenmediklerimle düet yapmıyorum. Tamam benim de sesim güzel değil ama düet yapmam için gerçekten beğenmem lazım jsjs
Yorumumu okuduysan benim sesimin güzel olmadığını söyledim zaten :D Düet yapmam için birinin sesini beğenmem gerekir dedim ayrıca, mükemmel olması gerektiğini söylemedim :)
Ne bileyim ben Tey Allahım jsjs Seninki kızıl değil ki ayrıca sanki böyle koyu kırmızı gibi bir şey jsjs @VEGA0 bak kızıl bu. Bu kızıllık çok hoş bence :D
@VEGA0 Hatırlamıyorum valla bi doğum günü fotosunu görmüştüm bir de pp yapmak için bunu sormuştun heralde jsjs @Bihteeerrr Mutluluk kim biz kim bitter. d Kafamıza göre takılıyoz işte. d
Heeee o anlamda söyledin. Yani benim arkadaşlarımla konuştuğum şeyler özelde konuşulması ve sır olarak saklanması gereken utanılacak şeyler değil. O yüzden burada konuşmaktan utanılacak bir durum yok özele de gerek yok :D
Evet ben de tercih meselesi der geçerim. Kimin kimden söz ettiği kime ne anlattığı kimin arkasından ne iş çevirdiği kimin dedikodusunu yaptığı ve kimi şikayet ettiği beni ilgilendirmez neticede sjsj
Kimsenin kimsenin dedikodusunu yapacak kadar işsiz olduğunu düşünmüyorum. 🤣 @kafiyekirigi insanların işi gücü var neden efor harcasınlar bunla. Şahsen benim ilgi alanıma girmiyor bu konuda içiniz rahat olsun o kadar yoğunluk içinde bunları düşünemiyorum. Sdfggy
Bence çok güzel olur, kendinkine benzer bir hikayesi olan kitabı hediye etmek ve ondan da almak, acaba bu kitapta bana vermek istediği Bi mesaj mı var diyerek her sayfasını heyecanla okumak...
Ah, bu ne tatlı bir fikir! Kitap hediye etmek o kadar anlamlı bir jest ki. Düşünsene, birine sevdiğin bir kitabı verdiğinde aslında hislerini, düşüncelerini, hatta bir kısmını da ona emanet ediyorsun. Sherlock Holmes setiyle bir maceraya sürüklerken, sana kurulan bir kitaplıkta bambaşka hikayelere dalmak... Kalpten bir bağ kurmanın en zarif yollarından biri bu kesinlikle. 💫
Bir de hediye ettiğin kitabın bir köşesine minik bir not yazarsan hediye olduğundan daha değerli hale gelir, hatırladıkça gülümsetir. Senden gelen bir hikaye, bir dünya demek. Kitap hediyesi tam anlamıyla hisleri özetliyor. 🌟📚