İnsanın varlığı saçma ve biraz da korkunç geliyor?

Tanrı var bizi nasıl yoktan yarattı bilmiyorum. Uydurulmuş açıklamalar kılıflar var ama insanın öylesine oluşma ihtimali zaten yok. Ama aşırı saçma geliyor varlığın çıkışı? Lütfen ateist olanlar tanrı yok bilmem ne diye kendilerini çok akıllı sananlar polemik yaratmak için tartışmaya girmesinler.
İnsanın varlığı saçma ve biraz da korkunç geliyor?
Cevapla