Siz hiç güven duygusunuzu
Yaşama hevesinizi
İmkansızlıpa düştünüz mü?
Yaşama hevesinizi
İmkansızlıpa düştünüz mü?
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kalbini yokla. Rabbimi bulursun. Eğer ki şu dünya bir rüya ise gerçeği görürsün. Bende geçtim o yoldan ama şükür şimdi namazımı kılar ve elimden geldiğince gayret ederimm. Çünkü geçen şu zaman yalandan ibaret. Bari biz doğru şekilde geçirelim.
Ben ona çok inanan biriyim ama hep üzülen ben oldum
Bir laf vardır. Yüreğin ne kadar daralıyorsa bil ki hayırlı olan yakındır. Üzülebilirsin ama herkes zor bir hayat yaşıyor. Önemli olan kendimizi geliştirmek. Belki de ağlamak bile iyidir.
Bazı durumlarda düştüm ama kendim o kuyudan çıktığım için şimdi daha da güçlüyüm
Depresyonda olabilir misin?
Belkide
Neden sadece erkekler yavrum?
Ne diyorsun ötüşüp çocuğu
Aw orsğusu sorunu neden sadece erkeklere sordun diyorum keko musun nesini anlamadın illa böyle mi sormalıydım insanlıkta yaramaz bu fa hişelere
Anandır topraktaki akrabalarındır ölün geberin
Deli aw
Azginim ve mutsuzum
İnşallah ölürsün nefret ediyorum sizin gibi sapıklardan inşallah ölürsüniz
Niue ne dedim ben , sen öl mk
Ölll *
Bedua sahibini bulur , Hakim hsram olsun sana Baybay 🙂
Oldu tabi olmaz mi
Evet yaşandı nihilist penguen. O benim
Asla hayır
Imkansiz?
Oda gzl
Tutun bi yerden
Geçiyor o evre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?