"Hata benim, suç benim" Bu tür itiraflar hata ve suçun zaman aşımından sonra mı söylenir?

Bu Türkünün Sözleri hatalı mı Yoksa İron mi? Yaw herkes benim hatam değil, benim suçum değil derken bu niye böyle söylüyor?
Yaw hem bu kadar şucu, günahı, hatayı biz mi yapmıyoruz ki alala hepsi uzaylıların...

Yok kardeşim insan minsan mı kaldı...
Hiç birimiz İnsan gibi yaşamıyoruz..
Ya her kes de bir birinden insanlık bekliyor
insan gibi davransana layn hay...
Azıcık insan olsan ölürsün değil mi
Kim? kimden? ne istiyor?

"Hata benim, suç benim" Bu tür itiraflar hata ve suçun zaman aşımından sonra mı söylenir?
Cevapla