Merhaba arkadaşlar, ya ben normal kendi halinde işini gücünü tam yapan bir kızım
Annem bana hep hiçbir işe yaramadığımı eskiden de şimdi de hep söyler keşke olmasaydın vb. kötü cümleler kullanıyor bana karşı
İlkbahar temizliği yapıyorduk yere düştüm ayak bileğim çatladı ve daha da iyileşemedi
Annem ise hiç aldırmadı çalış bişeyin yok vb. şeyler dedi millete de kötülemesin diye acımı saklayarak çalışıyordum akşama mosmor oldu biraz şişkinlik falan derken çok kötü oldu film çekildi hem yerinden çıkmıştı hemde kırılmıştı.
3 haftadan fazladır annem evi temizleyemedi daha çünkü tek başına yapamıyor ve buna rağmen bazen çalışıyorum da vicdanım sızlıyor
Ama dinlenmeyince de canım çok acıyor annem dahil her gelen giden "ohh gel keyfim gel, çok rahatsın" gibi saçma cümleler kuruyor. Artık umursamıyorum bazen kendi halime üzülüyorum ama alışkınım küçüklükten bu yana şiddetle psikolojik baskılarla sorunlarla büyüdüm. Bi süreden sonra artık umursanmıyor sağlığımdan oldum ama onlara göre işe yaramaz bir kızım keşke olmasaydın derler hep.😔
Annem mesela kime kızsa bana patlar
Ne yani naptım ki ben?
Annem bana hep hiçbir işe yaramadığımı eskiden de şimdi de hep söyler keşke olmasaydın vb. kötü cümleler kullanıyor bana karşı
İlkbahar temizliği yapıyorduk yere düştüm ayak bileğim çatladı ve daha da iyileşemedi
Annem ise hiç aldırmadı çalış bişeyin yok vb. şeyler dedi millete de kötülemesin diye acımı saklayarak çalışıyordum akşama mosmor oldu biraz şişkinlik falan derken çok kötü oldu film çekildi hem yerinden çıkmıştı hemde kırılmıştı.
3 haftadan fazladır annem evi temizleyemedi daha çünkü tek başına yapamıyor ve buna rağmen bazen çalışıyorum da vicdanım sızlıyor
Ama dinlenmeyince de canım çok acıyor annem dahil her gelen giden "ohh gel keyfim gel, çok rahatsın" gibi saçma cümleler kuruyor. Artık umursamıyorum bazen kendi halime üzülüyorum ama alışkınım küçüklükten bu yana şiddetle psikolojik baskılarla sorunlarla büyüdüm. Bi süreden sonra artık umursanmıyor sağlığımdan oldum ama onlara göre işe yaramaz bir kızım keşke olmasaydın derler hep.😔
Annem mesela kime kızsa bana patlar
Ne yani naptım ki ben?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bana Bi b*ok başaramazsın diyo babam. Ama umrumda değil seninde olmasın bu günlerin sonu var biliyosun dimi.
Ne zaman peki
Ben mesela üniversiteydim annemle babam kavga ettikleri için çok sıkıntı yaptım hastalandım hep okula odaklanamadım hâlâ korkuyorum tekrar gidersem aynı şeyleri yaşarım diye
Mesela dedim evlenmek istiyorum bu saçma tartışma ve kavgalarınızdan bıktım en azından eşim bana daha nazik davranır
Gene kızdı patladı😒😒
Yani okula gitmek istemiyorum artık vazgeçtim
Mesela bana her ay düzenli olarak burs geliyor param varken iyi davranıyor gülüyor falan ama (annem kardeşlerim) bitirince de gene ağzıma sı*maya devam ediyor.
Kavgalar bizmez o yüzden canını sıkma. Evlensende sadece ailenden kurtulursun ama yinede başka sıkıntıların olucak ve eşinin sana nazik davranıcağını nerden biliyosun. Para meselesi ise heryerde öyle zaten varsa iyisin yoksa kötüsün. Ama seninkiler biraz abartmış.
Eşim bana nazik davranır çünkü bilirim ki herkes yüreğinin ekmeğini yer
Şu hayatta insanların iyiliği için o kadar çok şey istedim ki ve hepsinin 10 katını aldım ama genede hiç kimseye yaranamadım😔
İnşallah eşim beni çok sever çünkü cidden sevilmek nasıl bir şey merak ediyorum...
Eşimle de her zaman mutlu olurum diye demiyom iyi kötü bir sürü vaktimiz olsa dahi yan yana oluruz inşallah
Ve umarım yanılmam
Maddi birkimin varsa evden çık bekar yaşa yoksada biriktir. Ama şu evlilik için aynı şeyi söyleyemem erkekler çok değişir basit bişey gibi görme ve kurtuluşu evlilikte arama emin ol birsirü yol var bu hayattan kurtulmak için. Ailenlede fazla samimi olma sana iyi davransalarda, maalesef herkes paranın köpeği.
Param yok o kadar
Çalışmama da izin vermiyorlar. Gelen parayı da direkt onlara veriyorum
Evden çalışmak istiyorum ama ona da gene bahaneler buluyorlar
Evliliği kurtuluş olarak değil cidden yeni bir hayat kurmak istiyorum buna hazırım ben tek sorun koca yok😅
Üniversiten bitsin ondan sonra işini eline aldıktan sonra hayatın düzene girer ama dediğimin bilincinde ol iyi veya kötü şeylerin her zaman sonu var. Öğrenci olduğuna göre 22 yaşında felanaın, o yaşat evlenicek erkek çok zor herkes hayatını yaşama peşinde. Sen okuldaki erkekleri görüyosundur zaten hiç birinin aklında evlilik yok. O yüzden en başta kariyer sonra nasipse iyi bir evlilik
18'im aslında ve biliyorum ki her karanlık gecenin bile aydınlık bir sabahı vardır ama istesem de üniversiteye gidemem çünkü sağlık durumum izin vermez
Umarım ağı bir şey değildir geçmiş olsun şimdiden. O yaşlarda herkes öyle bütün sorunların seni bulduğunu falan düşünürsün. Ama senin dediğin her karanlık gecenin bile aydınlık bir sabahı vardır. Gelecek kaygısıda vardır sende şimdi.
Her şey var ama bunlardan tüm dertlerimden büyük Rabbim var o yüzden sorun değil.
Rabbim var diyerek işler çözülmüyo. Çalışmak ve sabretmek lazım
Çalışamıyorum bu yüzden sabrediyorum
Allah'a sığınıyorum dünyevi sıkıntılar yüzünden kendimi daha fazla üzmeme kararı aldım.
Aynen böylesi daha iyi senin için.
Teşekkür ederim 😊💖