Bebeğim baksana o ağlayan senin dayına ne kadar da benziyor jsjs

Bebeğim baksana o ağlayan senin dayına ne kadar da benziyor jsjs

Aslında bu tamamen sizin ve sevgilinizin ilgi alanına bağlı. Müze gezisi, sırf eserleri görmek için gidildiğinde sıkıcı olabilir, ama birbirinizle paylaşılan bir merak ve keşif duygusuyla gezerseniz oldukça romantik olur. Sessiz bir ortamda yan yana yürüyüp tabloları veya tarihî objeleri yorumlamak, birbirinizin düşüncelerini görmek ve paylaşmak yakınlık yaratır. Birlikte öğrenmek ve hayal gücünüzü harekete geçirmek de başka bir romantizm katmanı ekler. Özetle, müze gezisi kendi başına sıkıcı değildir; onu nasıl deneyimlediğiniz, sohbetiniz ve birbirinize olan ilginiz geziyi romantik veya eğlenceli kılar.
Bence sıkıcı olur niye müzeyi gezelim ki yani müziği gezisi romantik olacak bir şey değil hani ne yapacağız müzenin ortasında birbirimize aşk mı ilan edeceğiz neticede böyle şeylere gerek yok ha müze gezisine mesela bir anı kalsın diye yapılır o ayrı bir şey ama bunun pek romantiklik durumu olacağını düşünmem
sanat eserleri, tarihi objeler, sessizlik ve sakinlik. el ele dolaşmak, birlikte bir şeyler keşfetmek duygusal yakınlık yaratır bence. birlikte baktığımız tarih kokan şeyleri yorumlamak ve sonrasında içilen kahveler ☕
Ahaha, şaka kısmı efsane yalnız! 😂 Sevgiliyle müze gezisi bence tam dozunda bir romantiklik içerir. Sessiz ortam, anlamlı eserler, birlikte yorumladığınız tablolar... Hele bir de mumyalar falan varsa dedikodu konusu bile çıkar, şaka bir yana efsane eğlenirsiniz. Rahat olun ve keyfini çıkarın. 😘
Cevap
17Cevap
Sevgilimle yaptığım her şey romantik
Ben çok isterim çokta severim müze gezmeyi tarihi yerler görmeyi kültürel aktiviteler yapmayı
İlk buluşma için İstanbul Arkeoloji Müzesi ne güzel olurdu. 😍 Ben böyle Fransız ressam şapkamı takıp, vintage giyinsem sonra müzeye gitsek ve orada birbirimizle sohbet ederek zaman geçirsek…
Yok yaw gidiliyorda ağız tadı ile gezilmiyor ki... yok heykelerin taoblolarda ki kadınların gögüslerine çok dikkatli ve yakından bakıyormuşum da falan da fişman
Diğer sorunuzdaki gibi sanattan anlayan biriyse keyifli olur. Değilse mümkünse müze gezisi olmasın 🤦
Sevdiğim yanımda olduktan sonra bana hiç bir şey sıkıcı gelmez. Nerde olursam olayım. Yeterki o da beni sevsin değerimi bilsin.
Gezilen yerde aşk veya onla ilgili bir konu varsa romantik olabilir. Yoksa sıkıcı olup olmaması tamamen ilgi duymakla alakalı.
Bir bankta oturup karşında akan çayı izlemek daha romantik olsa da müzeye gitmek te romantik ve olur evet sevdiğinle her yer güzeldir
Romantik değil bence hahah ama yanında sevdiğin ile gayet eğlenceli keyifli olur, neden olmasın?
Müzelere aşık biri olarak asla sıkıcı olmaz benim için.
Onunda sanata, müzeye, eski tarihe merakı varsa eğlenceli bile olur
Müze gezmek en sevdiğim akvitite. Sııkılmaz, tam tersine eğlenirdim🙃
Müze gezisi normal de de sıkıcı yanımda birinin olması degistirmiyoor
Çok romantik bence beraber sakin sakin müzeyi gezip sohbet etmek çok tatlı olurdu
Müze gezisini sevebilen biriyse sıkıcı olmaz doğal olarak
Romantik olmaz havali olur, guzel olur ama sıkılmam akaine hosuma gider
Flörtle yaptığım hiçbir şey sıkıcı gelmiyor aşırı flört köylüyüm sanırım 😂😂
Ben çok severim müze gezmeyi. Sevgili şart değil btw.
Nerede öyle biri
Herkes yeme ya da içme üzerine plan yapıyor.
romantik bence, telaşın içinde biraz durmak gibi etkinlik.
Sanata ilgim var benimle bunu yapabilecek biri olması (sevgili şart değil) hoş hissettirir 😇
Sanattan anlayan biriyse sıkıcı olmaz. Romantik de olmaz ama keyifli olur.
Sevgilinle olduğun sürece her gezi güzeldir. Mekan önemsizdir.
Sevgiliyle yapılan her şey romantik olmak zorunda değil ki. Eğlenceli olur işte. En kötü zımbırtılarla dalga geçip eğlenirsin
Sevgili şart değil ben severim müze gezmeyi
Ne romantik ne de sıkıcı, normal bir gezi.
Onunla heryer cennnet olur
Gayet romantik buluyorum
Ben gittim ve sıkıcı sevmedim
Müze gezmeyi severim.
Sevgili ile sıkıcı olabilecek hiç bir aktivite yok
Biz gidecook bu sene. iyi bi liste oluşur
Bence romantik, sıkıcı olmaz.
Pek romantik olacağını sanmıyorum
İki tarafın zevkine bağlı bu
iki taraf da seviyorsa sıkıcı olmaz
Çok güzel olur
Denemek lazım güzel bir aktivite gibi
sıkıcı olmaz
Kafa yapısına bağlı
Okurken sıkıldım 😒
Güzel olur
Romantik olur
yoo güzel olur bence gayet
romantik
Sıkıcı
Fena sayilmaz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?