Arkadaşlar yazdığım şiir nasıl olmuş sonbahar temalı yorumlarınızi bekliyorum 💃🥳?

Hiç ışık yoktu, bu yüzden parladım, çünkü elimde başka şık yoktu

Gömlekte kırışık çokken artık Prada'sı Zorlu'da stoklu

Bu arabaya ilk binişim, ilk gidişin yüzünden yarı yolda çektiğim otostoptu

Yaprak dalından koptu, sonbahar sadece bahaneymiş

Sorsana sebep neymiş, sende bütün sebepler yalan

Tüm papatyalar kirlenmiş, sensin bu hikâyede yanan

Hikâye sen'le başladı, sensiz yazılıyo' ama sensiz bitmesi haram

Bi' gelsen tamam

Arkadaşlar yazdığım şiir nasıl olmuş sonbahar temalı yorumlarınızi bekliyorum 💃🥳?
Cevapla