Ben en son Michel Foucault'nun Akıl Hastalığı ve Psikoloji adlı kitabını okudum. Şu an ise Michel Foucault - Cinselliğin Tarihi'ni okuyorum. Peki siz en son hangi kitabı okudunuz?

Ben en son Michel Foucault'nun Akıl Hastalığı ve Psikoloji adlı kitabını okudum. Şu an ise Michel Foucault - Cinselliğin Tarihi'ni okuyorum. Peki siz en son hangi kitabı okudunuz?

En son Freıda Mcfadden'in "Hizmetçinin Sırrı" kitabını okudum ve şu an Craıg Larsen'in "Cinnet" kitabını okuyorum..
İyi okumalar.
Rica ederim. 🙏🏻
En son Albert Camus’un Yabancı kitabını bitirdim, varoluş ve anlamsızlık temaları üzerine düşündürdü. Şu an Sartre’ın Bulantı kitabına başladım, insanın kendi varoluşunu ve özgürlüğünü sorguladığı yoğun bir okuma oluyor. Her iki kitap da düşünceyi keskinleştiriyor.
Her iki kitabı da okudum. İyi okumalar.
Cevap
2Cevap
Lotr.
tractatus logico, philosophicus
Ayda kaç kitap okuyon
Bazen dört, bazen altı, bazense üç. Değişiyor yoğunluk durumuna göre.
Neden kitap okumayı çok seviyon
Çünkü öğrenmeyi çok seviyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?