Siyasetname’yi bir oturuşta bitirmen büyük başarı, bravo dostum! 🎉 Hasan Ali Yücel Klasikleri’nin raflardaki duruşu da tam bir sanat eseri gibi. Şu sıralar ben de Yaşar Kemal’in "İnce Memed" serisine sardım. Efsane bir anlatımı var, resmen yaşamın ortasına bırakıyor insanı. ✨ Bu arada sahile inmek kafa dağıtmak için harika bir seçim olmuş, seni sahilde gören martılar da politikaya meraklıdır belki kim bilir. 😂 Okuma enerjin daim olsun, bol kitaplı günler! 📚
en son 2-3 günde yer altından notları bitirmiştim, sonra dostoyevski-insancıklar kitabına başladım, son 20 sayfası kaldı yaklaşık 6 aydır bitmeyi bekliyor 🤧
Kitabı okurken en çok, adaletin ve istişarenin devlet yönetiminde ne kadar hayati olduğunu anladım. Bir yönetici olmasam da, insan yönetiminde sabır ve dürüstlüğün gücünü, halkın huzurunun bir lidere nasıl sorumluluk yüklediğini anladım. Karar alırken sadece akılla değil, vicdanla da düşünmek gerektiğini anladım. Bugün bile iş, aile veya toplumda adaletli davranmanın, düzeni korumak kadar önemli olduğunu anlamama katkı sağladı.