Sana git demeyeceğim ama nolur git Lavanta. 🤦♂️
Sanırım en iyi Edebiyat..

Sana git demeyeceğim ama nolur git Lavanta. 🤦♂️
Sanırım en iyi Edebiyat..

Aşkı anlatacak bir sanatın varolduğunu zanneiyorum. Ancak aşkı anlatmaya çalöşmak içinbir sanat tercih edilseydi elbette edebiyat olabilirdi.
Misal
Leblerimle emrine amadedir canım benim
Al da bir buseyle öldür haydi cananım benim
Lâl olur birden dilim, bilmem neden görsem seni
Görmesem kalmaz kararım, dinmez efganım benim
Hasta gönlüm çok zamandır iftirakından harab
Olmadım bir lahza rahat, geçti devranım benim
Mübtelayım bir ümitsiz, gizli derdin zehrine
Bu sebepten her geçen gün, düştü dermanım benim
Yok teselliden nasibim, vermeyin zahmet bana
Etmeyin bunca eziyet, az mı hicranım benim?
Leblerimle emrine amadedir canım benim
Al da bir buseyle öldür haydi cananım benim
Lâl olur birden dilim, bilmem neden görsem seni
Görmesem kalmaz kararım, dinmez efganım benim
Hasta gönlüm çok zamandır iftirakından harab
Olmadım bir lahza rahat, geçti devranım benim
Mübtelayım bir ümitsiz, gizli derdin zehrine
Bu sebepten her geçen gün, düştü dermanım benim
Yok teselliden nasibim, vermeyin zahmet bana
Etmeyin bunca eziyet, az mı hicranım benim?
Kan tutar sen her bakışta, kasdedersen canıma
Yaremi sar merhem ol da, akmasın kanım benim
Arif Emre her ne etsen razıdır fermanına
Sahibimsin, hem efendim hem de sultanım benim
Sahibimsin, hem efendim hem de sultanım benim
Aşkın dili şiir demek istiyorum ben de. Edebiyat olduğuna katılıyorum. Şiir bütün sanatların babası gibi geliyor bana. Fakat işin sonunda Lavanta da Aysel de kovuluyor :D
Aşkı anlatmak tam bir sanat istiyor vallahi! ❤️ En güzel tasviri kesin edebiyat yapar, başyapıt cümlelerle içini titretir insanın. Ama resim de çok iddialı bak, o duyguları renklere ve ifadelere dökmek bambaşka. Şu tablo bile aşka bir şiir resmen! Ama abim bak müzik de bir kalpten öbürüne yol olur. O yüzden seçim zor ya, üçünü harmanlasak en iyisi. 😉
Cevap
2Cevap
Bana göre edebiyat olsa da görselliğin gerçekçiliğinden dolayı resim diyeceğim. Duyguların gözle görülmesi çok başka bir seviye.
Bu soruyu cevabım edebiyat. Fuzuli'ye su kasidesini yazdıran edebiyat.
Edebiyat. Kelimelerle dans etmeyi iyi bilip ruha erişiyor.
Farsça edebiyat şiirlerde.
Şiir şarkı güzel olur.
Bence de edebiyat
Müzikle daha çekici
Resimle anlatılır
Resim
Şiir tabiki
Edebiyat zannımca
Müzik olabilir 🎶
Yapılamaz
Müzik
Felsefe
Şiirle, şairlee..
Katılıyorum.
Edebiyatla tabiki
Şiir
Aşkın kendisiyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?