Aşkı tasvir edenler en çok hangi dalda hakkını vermişlerdir?

Edebiyat
Resim
Müzik
Sinema
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşkı tasvir edenler en çok hangi dalda hakkını vermişlerdir?

Aşkın tasviri, bir sanat dalından diğerine değişen bir konsepttir ve kişisel tercihlere göre değişebilir. Ancak, birçok sanat dalında aşkın güzel bir şekilde tasvir edildiği söylenebilir. İşte bazı örnekler:
1. **Edebiyat:** Şiir ve romanlar, aşkı derinlemesine keşfetme ve ifade etme konusunda güçlü araçlardır. Örneğin, Shakespeare'in aşk temalı eserleri, bu alanda klasik örneklerden biridir.
2. **Resim ve Heykel:** Ressamlar ve heykeltıraşlar, aşkı anlamlandırmak için renk, form ve dokuyu kullanarak duygusal ifadeler yaratırlar. Örneğin, Gustav Klimt'in "Öpücük" adlı tablosu, aşkın sembolik bir tasviri olarak ünlüdür.
3. **Müzik:** Birçok besteci aşkı müzik aracılığıyla ifade eder. Romantik dönemin müziği genellikle duygusal derinliği ve aşkın güzelliklerini yansıtır.
4. **Sinema ve Tiyatro:** Birçok film ve tiyatro eseri, aşk temasını işler. Aşkın karmaşıklığı, dramatik etkiler ve görsel unsurlar bu sanat dallarında vurgulanabilir.
Her sanat dalı, aşkı farklı bir bakış açısıyla ele alabilir ve farklı duygusal katmanları keşfetme potansiyeline sahiptir. En güzel tasvirin hangi sanat dalında yapıldığı kişisel zevklere bağlıdır, bu nedenle herkesin tercihi farklı olabilir.
Soruya bayıldım! Orjinal bir soru..
Bence çizerek duygular daha güzel ifade edilebilir. Sözlerle, çizimlerle olduğu kadar derinleşmek zor. Resimde dünyayı iki boyutlu olarak tekrar inşa ediyorsun. Tüm gerçeklik senin parmaklarında. Her şeyi istediğin gibi anlatabilirsin.
Öncelikle teşekkür ederim.
Dünyayı tekrar inşa eden, aşkı da tasvir eder diyorsun harika :)
🤍
🙋♂️
Aşkı Resimlerden vb sanat dallarıyla anlamak zordur ama Edebiyat ile her tür anlaşılması mümkündür! Gerçi
“Ne kadar anlatırsan anlat karşındakinin anladığı kadarsın” demiş
Mevlana ama ben Aşkın tasvirini Edebiyat ile anlatımı daha çok yakın buluyorum
Cevap
28Cevap
Benim sıralamam müzik, şiir, resim ve sinema şeklinde olur.
Sinema bence ve şarkılar
Kesinlikle edebiyat.
Sözlü sanatın en güzeli, en anlamlısı.
Sanat dalı olsa kafi gerçi dnayla bile anlatır seven
Yav gece gece güldürdün beni 😅
Bir edebiyat öğrencisi olarak tabii ki edebiyat diyorum ki zaten öyle 😄
Hayalimi yaşıyorsun..
İstersen sen de yapabilirsin bizim sınıfta hem meslek sahibi olup hem de okuyan kadınlar var birisi il nüfus müdürlüğünde çalışıyor mesela 🙂
Sadece eğitim görmek de değil.. Öğretmen olmak isterdim..
Anladım yine de okuma fırsatın varken oku en azından bölümde bulunmuş olursun 🙂
Gaza geliyorum şu an.. 3 üniversite 1 yüksek Lisans okumuş biri olarak :)
4. sü de edebiyat olsun ne olacak 😄
Hiç birinde olmadı 4. de olmazsa, yıkılırım
Olur olur ben arkandayım 😃
Baştan söylesene şunu ya
Ben doğru düzgün çalışmadığım halde Akdeniz Üniversitesini kazandım 😃
Geliyorum. Hazırlanmaya başlıyorum yarından itibaren
Yolun açık olsun 😃
Sağ olasan kar çiçeği.
Unutmam bu desteği.
Kaldırdım yolumdaki kösteği
Yapacağım hayalimdeki mesleği
Vayyy şimdiden dörtlükler yazılıyor haydi bakalım 😄
Bunlar daha ne ki
Hey gidi hey
Bende daha ne cevherler var da keşfedilmediler diyorsun yani 😃
Şu an keşfe başlandı bence. Sen ne düşünüyorsun?
Doğrudur 😄 İnşallah hakkında en iyisi neyse o olur
Amin. Hepimiz için.
Aşk tasviri;
Tasavvuf, islam felsefesi, ve edebiyatta kullanılan geniş anlamlı bir terimdir.
Edebiyat yapan erkek şiir okuyan erkek beni kendine o kadar bağlar ki anlatamam
Edebiyatı yapandan ziyade sen bir de yaşayanı gör,
Şiiri okuyandan ziyade sen bir de yazanı gör.
İnşallah öyle biri ile birlikte olurum 😍
Neden olmasın :)
O kişiyi bekliyorum 🤣
Göğe bakma durağında mı :)
Çiçek senfonisinde🤫
Belki gelmiştir, sesten duymamış olmayasın?
Gelmiş olsa kesin duyardım:)
Bilemiyorum. Çok bağırdı birisi akşam üzeri ama anlayamadım senfoniden. Dedim herhalde aşuk bu, aşuk değilse de kesin maşuktur.
Bu devrin aşığı da maşuğu da kendinden emin değil ne yazık ki iki tarafta tereddütlü iki taraf ta güvensiz:(
Ön yargımızdan sıyrılsak mı? Kapıyı açmadan bilemezsin kimin geldiğini
Önceden kapıyı çalanların kapıyı açtıktan sonra bambaşka düşündüren insanların güvensizliği bu
Pireye kızdım, yorgancının da canı cehenneme diyorsun yani.
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş 🤣
Ama sen üflemeyi de reddedip, beyaza tahammül edemiyorsun ki
Bir beyazın yanlışı bütün beyazlardan soğutuyor insanı
Ama üç yanlış bile bir doğruyu götürüyor, insafa gel be hocam. Sen bir yanlışta yakma tüm doğruları
Doğru gelmedi ki kendi ayakları ile
Vay arkadaş ya 😂
Edebiyat ve müzik çünkü söz uçar yazı kalır bütün kitaplar şiirler müzikler aşk üzerine bu yüzden konu olur
Eskilere dayanarak edebiyata çok yansitmislar bana kalsa resim
Eskiden edebiyattı günümüzde ise sinema oldu.
Hepsi birbirinden güzel, edebiyat aşkın hamuru, müzik mayası, resim süsü, sinema tadı.. 🥰
Kesinlikle müzikle yapılır yapılan müziklere içeriklere bakın hep aşk şarkıları
Edebiyat veya müzik. Müzik biraz daha ön planda bu durumda bence
kesinlikle edebiyat tasvirler betimlemeler mübalağalar şiirler anılar romanlar
Edebiyat ile daha güzel yapılıyor. (Yaratıcı bir soru 👍🏻)
Teşekkür ederim ☺️
Müzik. Hem sözlerle hem ritimle tutkuyu en güzel ifade ediş biçimi
Bence edebiyat ile edebiyat olmasaydı ne resmedilebilirdi ne melodisi yapılabilirdi insan her şeyini edebiyat ile anlatabilir
Yapmayı bilen her şey ile yapar
Müzik veya sinema olabilir
hepsi olabilir
Edebiyat ve müzik
Bence resim cok güzel olabilir
Edebiyat ve sinema
Zor soru ama edebiyat diyorum
Müzik diyorum hem skmaz :))
Soru çok hoşuma gitti…. Resim bence
Teşekkür ederim ☺️
Şarkılar ve edebiyat.
Edebiyat ve müzik ile
Edebiyat ve müzik 😊
Edebiyat ile
Edebiyat bide resm
Matematik
Edebiyat başka...
Müzik ile duygu aktarımı daha güzel tercihim
Müzik
Edebiyat
müzik
Edebiyat
Müzik ya bence
Sinema bence
Edebiyat
Aşk çok değişik birsey bence aşk yok
Edebiyat ve sinema sanat dalıyla yapılır
Edebiyat.
ben aşkımı şiirle anlatırım ve de anlarım
Edebiyat
Müzik
Edebiyat
edebiyat
Müzik
edebiyat
Edebiyat
edebiyat
Edebiyat
Edebiyat
Edebiyat
Şiirler ve hikayeler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?