Sizce kendimizi aşırı bilgili ve zeki sanmamız saçmalık mı?

Bana göre her insanın kapasitesi aynı. Kimse kimseden daha az algı sahibi değil.
Ancak gözlerm yeteneği gelişmiş insanların ben çok düşündükleri için daha bilgili ve daha aydın düşünceli olduğunu biliyorum.
Ben kendimi de bu sınıfa ekliyorum. Ama bazı arkadaşlarım bir konu yoktur ki bilgi sahibi olmayıp 10 larca cümle kurmasın. Cehaletle Savaş Partisi kuracağız inşallah
Sizce kendimizi aşırı bilgili ve zeki sanmamız saçmalık mı?
Cevapla