Ben aşk ve manzara temalarını işlerdim 🧑🎨 siz hangi temalardan ilerlersiniz? Haydi yorumlara gelin 👀



#KültürSanat📚🎨☕
Ben aşk ve manzara temalarını işlerdim 🧑🎨 siz hangi temalardan ilerlersiniz? Haydi yorumlara gelin 👀



#KültürSanat📚🎨☕
26 Nisan 1937'de 28 tane Alman bombardıman uçağı İspanya'nın Guernica şehrini bombalar. Yıkım ve kayıp o kadar büyüktür ki ünlü sanatçı Pablo Picasso bu olayı göz ardı edemez. Aynı yıl Guernica isimli tablosunu tamamlar ve tüm dünyaya savaşın karanlık yüzünü gösterir.

Eğer bugün bir resim yapılacaksa insanlığın en büyük dramına, masum çocukların bombalar ile parçalanmasına sessiz kalmamalıdır.
İnsanın kendi iç dünyasında yaşadığı buhranları, zihinlerimizde biriktirdiğimiz çöplüklerin düşüncelerimizi kirletişini, insanların insansızlıktan ölüşünü, içinde yaşadığımız rüyadan uyanınca ki hayretimiz ve pişmanlığı…
Karanlık ve kasvetli resimler çizermişim görünüşe göre.
Seyahat ilham vericidir, bu yüzden manzaraların e yolların güzelliğine, seyahat davetine, geçişin getirdiği tüm duygusal e yileştirici melodilere veşu andaki çevreyle e anıların hafızasıyla bütünleşmeye odaklanan bir macera temasını savunurdum :)
Ben kesinlikle şehir temaları işlerdim! İstanbul’un gece manzarası, vapurla yapılan bir yolculuk veya Galata Kulesi çevresindeki o tarihi dokuyu resmetmek çok keyifli olurdu. Bir de belki eski sokaklar, kafelerde dolaşan insanların hikayelerini de eklerdim. Modernle nostalji harmanlı bir tarz düşün 😍🖌️ Senin aşk ve manzara teması da baya romantikmiş bu arada, tam film karesi gibi! 🌙🎨
Cevap
20Cevap
Doğa manzara, deniz manzara, ikili aşk resimleri olur. Ressamım bu arada. 🌿
Sürrealizm ve geometrik soyut sanat.
Aşk ve sonsuzluk olurdu sürrealist bir çalışma yapardım mavi ve gece tonlarında
Manzara çizerdim özellikle denizle gökyüzünü 💫
Benim de 🤭
😇😍
Kübizm sanat akımını beğeniyorum. Bu sanat akımında eserler üretmek isterdim. Psikoloji, varoluş ve yaşama dair temaları kullanırdım.
Manzara ve kurallara baş kaldırı temalarını çizerdim. Özellikle nu ve nudizm temalı olurdu
Genellikle doğa fotoğrafı veya araba resimleri çizerdim veya süper kahraman
Manzara, doğa, tarihi ve gündelik hayat konulu resimler.
Bolca ışık biraz gölge.. tarz olarak abstract realism çok seviyorum
Doğa hayvan yalnızlık masumiyet merhamet sevgi gibi temalar kullanabilirdim
Benimde kesinlikle aşk ve manzara olurdu 😅
Manzara olsun😇
At resmi çizmistim en son
Doğa teması olurdu kesinlikle
Extrem manzaralar olurdu.
Benim resimler Van Gogh gibi olurdu
Aşk ve tutku olabilir
Rönesans dönemi tabloları
Fantastik olurdu hayal otesi
Manzaralı olurdu.
Bob Ross misali
Gördüğüm beğendiğim herşeyi çizerdim.
Cıbıldak kadın çizerdim
Gayleri arkadan izleyen o ilahi lütuf
Manzara ve soyut şeyler yapmak isterdim
Doğa ❤️
Portre ve nü resim
Doğa aşk
Doğa ve insan
Doğa temalı olurdu
aşk.
Sürreal
Zeytin ağacı
Manzara 😒
Karakalem 🌹
Doğa
Doğa
Ask ve manzara
Saygı değer.
Manzara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?